CSS

čtvrtek 28. dubna 2011

18 dní jsem nepřidala žádný post, omlouvám se vám. Mám teď hodně práce a nemám čas obcházet všechny blogy.. ale určitě nápravu napravím;) Za tu dobu mám dobré novinky. Začala jsem psát knihu, více neprozradím ,ale bude to na téma MÓDA. Více podrobností přinesu později. No, v neděli jsme byla s mojí kamarádkou Terkou na CSS ( czech version of America Idol ) a dokonce jsme byly i v telce :D A na neděli plánuji nákupy, chtěla bych si pořídit nějaký dlouhý tank top, silonky a doplňky. Tak zatím =)

18 days I wasn´t here, I´m sorry. I have a lot work and I haven´t time to visiting every blog. But I have good news. I began write a book about FASHION. More informations late. On Sunday I have been at CSS ( czech version of American Idol ) and even we were on TV=D And I plan on Sunday shopping, I would like to buy long tank top, accessories .. See you soon =)
Me =D


Me =D
Česko Slovenská Superstar ( czech version of American Idol )
Friend Terka =)
Terka

24 komentářů

  1. na té fotce ti to moc sluší! na Superstar? týjo to muselo být super :) =D

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím první fotka je nádherná! Tééda my tu máme spisovatelku :))

    OdpovědětVymazat
  3. těším se na nové posty!!

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju moc=)
    M.Isle: Jo, na Superstar:D I když nejsem zrovna nějaká fanynka toho, tak jsem tam šla. Já to měla zařízené od Novy, kde jakoby " pracuju " Jinak dobrovolně bych tam asi nešla =D
    L.: Děkuju,) Spisovatelku? No možná..?:D Jsem zvědavá jak se to pohne dál, uvidim, jestli ji pak vydám nebo ne.
    INA: =)

    OdpovědětVymazat
  5. hodně se mi líbí tvůj blog ;) písmo, design a překlady do aj ;) myslíš si, že je lepší blog.cz nebo tento typ blogu jak teď máš? :) jaký jsou výhody a nevýhody tohoto typu blogu? :) dej mi prosím vědět na blog ;) přemýšlím, že bych taky přešla na tento typ ;)

    OdpovědětVymazat
  6. díky za odpověď ;) jinak pěkný fotky:)

    OdpovědětVymazat
  7. ty si bola na superstar??:Dáách závisť!!...pre mňa to bez NOaha stratilo čaro:D...a píšeš knihu??wau...paráda!!:))

    OdpovědětVymazat
  8. moc hezké =)

    OdpovědětVymazat
  9. To jsem zvědavá na knížku ,určitě se pochlub !

    OdpovědětVymazat
  10. aj ja som zvedava na knizku:)

    http://www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Nebojte, ozvu se;D Jen jsem trošku pozměnila téma, ale MÓDA tam zůstane=)

    OdpovědětVymazat
  12. so cool pictures and moments for you!! :D

    xx

    www.sickbytrend.com

    OdpovědětVymazat
  13. Taky se musím přidat, že první fotka je opravdu kouzelná. Knížka? Tak to jsem zvědavá. Jinak to nevadí jsou i mnohem důležitější věci než blog :)

    Užíj si víkend a nákupy :)

    http://evadoom.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. som velmi zvedava musim sa priznat!

    OdpovědětVymazat
  15. Jaký používáš make-up od rimmelu? Chci si totiž nějaký koupit a nevím vůbec jaký :)

    OdpovědětVymazat
  16. wow cool!

    thank you for visiting and commenting my blog. Follow me?

    http://yazmiinaktar.blogspot.com

    xx

    OdpovědětVymazat
  17. aw such a pretty pic of you girl! :) and hope you're having a lovely weekend girl! :)

    <3, Kathleen.

    OdpovědětVymazat
  18. love your blog it's different and it's good
    i'll follow you darling

    muuuuuuuua

    OdpovědětVymazat
  19. Looking beautiful ! Keep up the great blog =)If you want we can follow each other !

    http://fashionandcookies.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne