bulletproof

pondělí 25. července 2011

Včerejší post, jak vidím, se líbil. Tentokrát jsem odbočila od sukní a volánů a zkusila něco jiného. Tričko sice s nápisem celé nevidíte, ale předevčírem jsem byla v Praze, kouknu do obchodu kam moc nechodím ( Pimkie ) a prohlížím si trika. Najednou uvidím tričko - a to mě rozesmálo - s nápisem " MY BLOG IS MORE FASHIONABLE THEN YOURS " za 70 CZK. Tak jsem ho prostě koupila, ale samozřejmě to s tím nápisem nemyslím doopravdy. Znám mnoho blogů, které jsou více " fashionable " než ten můj ;) No a příště čekejte opět z řady sukní a volánů inspirací KK. Zítra jedu nakupovat na Chodov, kouknout po lesku MAC atd..  Jinak děkuji za hlasy v soutěži a nečekaný nárůst followers!:) Zítra očekávejte další post.)
P.S. vím, že se ti asi nebude chtít, ale potřebuji hlas v jedné módní soutěži: http://www.jsinej.cz/tyden/2011/30/8bc135db01d0b288eae55af8fe52b42d Kdykoli oplatím a nezlob se, že tě tím otravuji;)

50 komentářů

  1. Moc ti to sluší! Jako vždy!

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší ti to strašně moc .. i minulí outfit je skvělí : )
    a máš nějaký recept a tvou dokonalou postavu ? Pokud ano sem s ním ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Jednoduché, ale slušivé!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Thanks for dropping by my blog. ♥

    You look so pretty, that jacket reminds me of Balmain! :)


    xoxo,
    Addie
    The Cat Hag

    OdpovědětVymazat
  5. Teresa Starling: Recept na dokonalou postavu? Já si teda nemyslím, že mám dokonalou postavu, ale děkuju:)* No, každý den cvičím třikrát denně ( mě to baví, nechápu to :D - ráno, odpoledne, večer ) a hodně jim, i když to na mě neni vidět :D

    OdpovědětVymazat
  6. i love the pop of red thanks to your clutch! nice outfit :)


    xx
    heyrocketgirl

    OdpovědětVymazat
  7. tak to triko je super :D a vůbec celej outfit!kočka:)

    OdpovědětVymazat
  8. to triko je bozi:D

    OdpovědětVymazat
  9. moc se mi líbí tvůj styl a tvé outfity takže u mě máš hlas v soutěži! :)
    http://www.jsinej.cz/tyden/2011/31/2619ee4bf33bdf4596e886ea13a4351f pro mě prosím příští týden hlas, jestli vzpomeneš :) díky
    http://elid-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Eli: Děkuju ! :) Hlas ti oplatím ;)

    OdpovědětVymazat
  11. kráska :)
    moc se mi tento styl oblékání líbí

    OdpovědětVymazat
  12. Love your jacket & that pop of red. Thanks for stopping by to see me xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Aha :D skvělý recept .. jak vidím tak zase nic co by mi mohlo pomoct :X kurník : ))


    http://teresastarling.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. nádherná kombinace, vážně ;)

    OdpovědětVymazat
  15. dakujem za komentaarik..:)
    vyzeras skvele.. aj briile ti pristanuuu!! :)

    OdpovědětVymazat
  16. mě se taky líbí :) a krásnej look :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ta bunda..!! Chci ji !! :D

    OdpovědětVymazat
  18. I love your jacket! The detailing is so beautiful, and you look divine! <3


    x
    Lost in the Haze

    OdpovědětVymazat
  19. Bezvadný, vypadá to skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  20. To triko je super a uplne chapu, ze jsi do nej sla! Taky bych ho nosila, aniz bych ten napis myslela vazne :-D

    OdpovědětVymazat
  21. to tričko vypadá dohromady s budničkou skvělě! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Perfektní fotka! líbí se mi ta bunda

    OdpovědětVymazat
  23. wow moc ti to sluší. :) To tričko je úžasný. Na tom Chodově si to užij... Je to super nákupák :)

    OdpovědětVymazat
  24. Rikinka: Děkuju.) Pravda, je to tam dobrý, ale někdy je to únavné když nic nemaj a vše je pod jednou střechou..:D

    OdpovědětVymazat
  25. Jsi tak krásně hubená! a hrozně ti to sluší:)
    a ty tvé vlasy<3
    Pusu:*

    OdpovědětVymazat
  26. genialna bundicka-sako....je originalna :)
    mam ti zmerat tie leopardie saty?

    OdpovědětVymazat
  27. Kráska! Tričko je moc vtipný a řekla bych, že k tvému blogu se hodí ;-). Stylová bundička mě nadchla! Tleskám.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  28. moc Ti to sluší :) máš krásnou postavu ... jinak na to tričko v Pimkie jsem také koukala, ale pak jsem ho tam nakonec nechala :( :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  29. Super cool and chic! The red bag is cute!!

    http://littlebellring.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  30. nice outfit! love your jacket, very michael jackson-ish!
    http://lavienmode.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  31. TY JSI TAK NÁDHERNÁ!! :O*

    OdpovědětVymazat
  32. moc krasny psanicko, slusi ti to! :-)

    OdpovědětVymazat
  33. definetly a dashing look!!


    www.therougelipstickdiaries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  34. super kombinácia, skvelé boty!:)

    OdpovědětVymazat
  35. Moc ti to sluší! Skvělá kabelka :)

    OdpovědětVymazat
  36. tomu rikam figura...a taky prijemny outfit

    OdpovědětVymazat
  37. Nice outfit, I really like the jacket & the purse !

    x

    OdpovědětVymazat
  38. love that look !

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne