october Elle

pondělí 19. září 2011

určitě jste zaregistrovaly, že vyšla " módní bible " Elle. byla jsem šťastná, že jsem ho tam našla s taškou, kterou vidíte na obrázku. byla tam už poslední!:D jinak musím říct, že jsem s obsahem Elle spokojená, skvělé čtení;) vzorek parfému Guess mě natolik uchvátil, že si ho snad pořídím.. :) jinak dnes večer mě čeká akce v  Hard Rock Café.. :) mějte hezký zbytek dne! 
Formspring - vogueannette ( otázky? ptejte se, odpovím na vše ;) )

18 komentářů

  1. Taky jsem si dnes pro ELLE zašla, ale tu tašku mám jinou - tu s těma botama, ta se mi líbí :) A články jsou taky zajímavé, ikdyž je tam dost reklam, ale už jsem si tak nějak zvykla..

    OdpovědětVymazat
  2. ja som si ho včera kúpila,ale kabelku už nemali!!!:/

    OdpovědětVymazat
  3. Terry: To jo, reklam je tam poměrně hodně, ale nějak mi navadí;)

    OdpovědětVymazat
  4. Dneska sem si Elle taky koupila, konečně! :) Tašku mám stejnou! A štve mě že místo vzorku parfému mám zase nějakej blbej katalog! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Som zvedava co zas bude za darcek u nas.. Ak tam najdem po tretikrat tu velku ciernu tasku elle tak ma uz porazi :D

    OdpovědětVymazat
  6. Taky si chci koupit ELLE :)

    OdpovědětVymazat
  7. Také plánuju si jí koupit....stojí jako normální?
    PS: Navštiv prosím i můj blog. Budu ráda :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jojo, už mám doma, teď ještě vymyslet jak tašku předělat :-) Mám tu s botama.

    OdpovědětVymazat
  9. Yeah Elle this magazine is one o my fav :)

    OdpovědětVymazat
  10. august?? you need to catch up! jk love

    FRASSY

    www.befrassy.com

    xx Audrey

    OdpovědětVymazat
  11. Great blog. I follow you now.
    If you like, please follow back. It would make me very happy

    minnja.blogspot.com

    LOVE from Germany
    Minnja

    OdpovědětVymazat
  12. Ja teda nejak nevim s tim ctenim...me to spis prijde jako hodne drahej reklamni letak nez casopis ke cteni:-/

    OdpovědětVymazat
  13. Už je u mě doma, a taška s botkama se docela hodí :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, potřebuju radu, přemýšlím, že bych si tento díl Elle koupila, ale pořád váhám. Ještě nikdy jsem si tento časopis nekoupila, pouze jsem si ho jen někde třeba prohlížela. Proto bych se chtěla zeptat, jestli opravdu stojí za to nebo jestli tam jsou většinou jen reklamy. Jsou tam nějaké zajímavé články? Co tam třeba najdu? :) Budu ráda, když se ozveš, díky ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Paulie: Ahoj, abych řekla pravdu, byla jsem celkem zklamaná. Hodně reklam, sem tam nějaký vzorek parfému, ale jinak nic moc. čekala jsem ho více nabytý a zajímavějších článků. ;)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne