red bag + formspring

neděle 18. září 2011

tak po dlouhé době přidávám post, nese se v jednoduchosti. tentokrát jsem zvolila černé kožené legíny, které mám moc ráda. k tomu černý dlouhý svetr ze Švédska doplněno kabelkou ze Zary. na fotce vypadám poněkud zvláštně, cítím se jak robot :D mějte hezký zbytek dne :) k following my blog: také jste si všimly, že se vám nezobrazuje " following my blog"? pokud chcete následovat můj blog, dejte jednou či dvakrát aktualizovat stránku.
Formspring - vogueannette ( založila jsem si nový formspring, ptejte se ;) )
[bag Zara, knitwear vintage, leather leggins H&M, shoes Deichman, ring H&M ]

42 komentářů

  1. Pěkná a jednoduchá kombinace! Já bych si k tomu asi vzala jiné boty, ale tak každému se líbí něco jiného. :)

    OdpovědětVymazat
  2. dlouhonožko...jednoduchý, hezký, kabelky ze Zary jsou moje :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dasdusha: Přemýšlela jsem také o jiných, jenže jsem vyhodnotila, že je lépe využiji k jinému outfitu. Ale děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  4. jednoduché, ale chic! najviac sa mi páči kabelka! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné Anet ! .)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak krásné, opravdu ti to moc sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to sluší , jako vždy .... Můžu se zeptat ( pokud to neni moc soukromá otázka ) ... Kolik vážíš a měříš ?

    OdpovědětVymazat
  8. K.: Klidně, nemám problém s těmito otázky ;) Měřím 178cm a vážím 59 kg ;)

    OdpovědětVymazat
  9. jsi překrásná co dodat =)

    OdpovědětVymazat
  10. Máš opravdu krásně hubené nohy!! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ten svetřík je krásný, úplně vidím jak je měkoučký! :))

    OdpovědětVymazat
  12. Luxus styl holka :)

    OdpovědětVymazat
  13. kabelka je super ... hezky to oživila :) a takové outfity s legíny jsou moje nej!!! ;)) takže mě se to líbí moc! :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Páni takové tyčky ty tvé nožičky..! :) ale sekne ti to, v jednoduchosti je krása a u takové krasavice jako jsi ty, to platí dvojnásob! :) A s tím nezobrazováním se followers mám problém taky a na všech blozích už nějaký čas.. :-/

    OdpovědětVymazat
  15. och tie nohy...koniec aj ja take potrebujem..btw super taska:D

    OdpovědětVymazat
  16. Úžasné, miluji kombinace černých kousků z různých materiálů a máš úžasnou postavu

    OdpovědětVymazat
  17. Ty legíny mám taky, jsou naprosto super!! Moc ti to sluší :))

    OdpovědětVymazat
  18. tvuj design blogu je ponekud stejny jako Pavliny Jagrove............

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymous: všimla jsem si, ale jde jen o čistou náhodu, protože jsem si vyměnila šablonu designu v nastavení a přehodnotilo se mi to na toto nastavení. vím že je to podobné, ale do budoucna chystám úplně jiný design ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Moc krásná! Ty i Tvá červená taška!
    Tleská Vivi

    OdpovědětVymazat
  21. your adorable, love the bag. I really like the shirt you have on in the previous post, so funny

    OdpovědětVymazat
  22. JEAN-PIERRE: You think shirt Monsieur Steve? Btw thank you for your nice comment :))

    OdpovědětVymazat
  23. Moc se mi to líbí. jednoduché a přitom moc pěkné :-))

    OdpovědětVymazat
  24. moc pěkný :) asi nejvíc se mi líbí taška

    OdpovědětVymazat
  25. strašně ti to sluší..ta červená taška tomu dodává šmrnc =)

    OdpovědětVymazat
  26. krááska!!!tá kabelka,legíny a tie tvoje vlasy!!paráda!!:P

    OdpovědětVymazat
  27. great look.

    www.newyorkfashion-sh.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  28. You look so pretty in this outfit, simple color combo, yet very chic!!

    http://littlebellring.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  29. Chci tvoje nohy! Máš skvělou postavu. :)
    Moc pěkný outfit.

    OdpovědětVymazat
  30. I love your look! and the sandals are stunning! :)
    kisses!

    OdpovědětVymazat
  31. wáu! jak se říká, v jednoduchosti je krása! ^^

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne