topshop high heels

neděle 23. října 2011

tak konečně mám ty 14cm boty! :D v pátek jsem zavítala do Topshopu a nemohla jsem odolat přesně těmto high heels, které vidíte na fotkách. doslova mě učarovali. sice jsem vysoká a s boty mám kolem 188cm, ale vůbec mi to nevadí a nosit je stejně budu. ať si lidi říkaj co chtěj :D musím říct, že jsem celkem pohodlné. výhodou je platforma, z které tak nohy nebolí. outfity s nimi čekejte ;) nezapomeňte 25.10 oficiální otevření mého magazínu - berte ale na vědomí, že byl tvořen ve volném čase ( tak nápad i vznikl ) takže nečekejte něco " extra " :D

31 komentářů

  1. lovely heels♥

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné botičky! :) Já bych si na takové asi netroufla, i když platforma asi udělá svoje.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem na ně koukala a říkala jsem si ,že si takový někdy koupim <3 jsou nádherný !!!

    OdpovědětVymazat
  4. jsou nádherný, elegantní jednoduchý, líbí se mi moc ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Sou super úžasný! Černá klasika vede! :)

    OdpovědětVymazat
  6. ach, umieram závisťou.. toto už pripomína môjho milovaného louboutina :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty kraaaaaaaaaaaso :) ty jsou kraaaaaaasny :)

    OdpovědětVymazat
  8. nina: Ach Louboutin <3 taky mi na první pohled přišli.. :) tak snad někdy ty louboutinky budou no .. :)

    Děkuju za názory :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tyjo, to jsou killer heels. Jak se v nich chodí? :)

    OdpovědětVymazat
  10. ebuu: Chodí se v nich celkem dobře, ale chce to trénink no :D samo to hned nešlo :D ale jinak v pohodě ,)

    OdpovědětVymazat
  11. tyvole s tou výškou a postavou a vším bys měla jít dělat modelku,úžasné boty !
    chicaboomb.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Hell: Díky, zkusím o tom uvažovat :D ;)

    OdpovědětVymazat
  13. oh wow, tie sú vysoké! a krásne :)

    OdpovědětVymazat
  14. Páni tobě tak sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  15. krásne boty, vzdy sa mi take nieco pacilo, lenze pri mojej sikovnosti by som si vyvrtla clenok v nich :DD

    OdpovědětVymazat
  16. Love your style, yours pics....amazing style....you can visit me

    http://patricia-inspiresme.blogspot.com/

    we could be followers??

    hace a great day!!

    OdpovědětVymazat
  17. wow, ty jsou luxusní, ale asi by se mi v nich chodilo pěkně blbě! tebe v nich noh ynebolí? nemáš otlačené prsty, baty pod? já bych jistě měla :/

    OdpovědětVymazat
  18. DANIELA: no, když jsem v nich delší dobu tak bolí, ale překvapivě to není tak hrozné:D otlačené prsty ani nemám.. ,)

    OdpovědětVymazat
  19. Ty jsou teda !!! Závídím ti je

    OdpovědětVymazat
  20. Prosíím, doporuč mi nějaké z těchto https://www.eobuv.cz/tommy_hilfiger.html

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne