parfume GUESS Seductive I´m yours

úterý 15. listopadu 2011

moc se omlouvám za nepřítomnost.. mám toho celkem hodně, ještě musím psát další články pro jiné weby atd... abych sem dneska vůbec přidala nějaký článek, tak bych vám ráda představila parfém, který mě natolik okouzlil, že jsem prostě neodolala. v sobotu jsem byla s mamkou pokouknout se po vánočních dárcích, jelikož budu mít šest dnů po Štědrém dnu narozeniny, tak jsem si mohla už něco předem vybrat :D a je to tenhle parfém plus ještě sprchový gel s tělovým mlékem. je to úžasně okořeněná vůně s vůní ostružin, se kterou budete mít pocit sebejistoty a krásy. vydrží opravdu dlouho a ani není drahá. cena se pohybuje kolem 910 CZK. co se týče magazine ANNETTE mám velice dobré zprávy - podařilo se mi udělat tři rozhovory s bloggerkami a dva se známými osobnostmi ;) už 26.11. :)


17 komentářů

  1. Miluji tuhle vůni :-)

    OdpovědětVymazat
  2. mě tenhle moc nevoní, ale mám ten klasický Seductive a ten můžu! :)

    PS. zrovna dnes mám na blogu článek o parfémech! ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. :D ani není drahá tak tím jsi mě dostala :D jinak zvu tě ke mně na giveaway =)

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle parfém je na mě až moc sladký, mám raději klasiku Seductive :))

    OdpovědětVymazat
  5. Veronica: Tak nemyslím doslova " není drahý " :D na rozdíl od jiných kvalitních parfémů se cena pohybuje kolem 1900 CZK ,)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta to vůbec nevím, jak voní. A už se těším na magazín :).

    OdpovědětVymazat
  7. tak to já mám teď políčeno už nějaký ten měsíc na chanel-coco mademoiselle, ale tenhle parfém mě taky láká.. :) cena je vážně super.

    OdpovědětVymazat
  8. už se moc těším na magazíín :))) ale vůbec nevím jak vůně voní :D

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. těším se na magazín :) Jinak sis vybrala skvělý parfém! :) ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Zrovna hledám nějaký parfém, protože můj mi došel :D. Tenhle vypadá dobře, tak se na něj podívám))).

    OdpovědětVymazat
  11. Nejlepší značka !

    OdpovědětVymazat
  12. to už aby bylo 26.11 :))ten parfém vypadá fakt dobře:))určitě krásně voní :)tuhle značku mám ráda :P

    OdpovědětVymazat
  13. Jsem ráda, že se na prosincové číslo těšíte ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Ta cena je fakt úchvatná :) Na další číslo se těším.) Hodně štěstí..

    Alex.

    OdpovědětVymazat
  15. Na další díl magazínu se těším :)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne