fashiondays photoshooting

středa 21. prosince 2011

podpořte facebookovou stránku magazínu ANNETTE, každý like je pro mě cenný a čím více jich bude, tím je lepší šance že se prosadí více a zásluhu na tom máte VY! =)

minulý čtvrtek jsem byla fotit společně s Kai a Lolou oblečení na fashiondays, kde jsme fotily silvestrovskou party - outfity. více se dočtete v lednovém čísle magazínu ,) který vyjde 24.12. v 10:00 :)

31 komentářů

  1. Moc pěkné fotky!!

    http://ina-tina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. nádherná si !

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky, sluší ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  4. tie tvoje nohy!!skvelá si!!a tie topánočky sú krásne:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi kočka, jsi kočka jsi kočka :D

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, jak ses k tomu namíchla, k fashion days? To je úspěch! Moc ti to sluší, máš nekonečně dlouhé nohy :)

    OdpovědětVymazat
  7. seeing these beautiful ladies with such pretty hair kind of makes me miss my old hair! but of course they are so gorgeous!

    love, jamie

    OdpovědětVymazat
  8. Strašně ti to sluší :), ty bílé šaty jsou krásné)). B.

    OdpovědětVymazat
  9. gorgeous photos- that dress looks amazing on you!!
    www.saysskippy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. krasne saty!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. mne to príde vcelku...hrozné
    neviem, ty si pekná ale zhovadili ťa, takže tak.

    OdpovědětVymazat
  12. OO tolik reakcí, děkuju :)

    Dazz: Já dělám u Novy, píši tam, takže jsem od nich dostala takovouhle nabídku ;)

    Cherry Stella: Asi máš v celku pravdu, hodně mě retušli a vybělili pokožku, což mi trocho vadí, ale i tak ;)

    OdpovědětVymazat
  13. týjo hrozně ti to sluší !:)

    OdpovědětVymazat
  14. páni, ty tvoje nohy! :) jsi nádherná... a těším se na nové číslo magazínu, alespoň se nebudu o štědrý den nudit a se čtením tvého magazínu mi to uteče :)

    OdpovědětVymazat
  15. mas dokonaly styl!!:)
    zensky krasny :))





    ps.ak mas zaujem pozyvam ta na svoje giveaway

    OdpovědětVymazat
  16. wau aka si stihlunka:)! pristane ti to!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Moc ti to sluší a tvůj blog je opravdu zajímavý, určitě se sem brzy vrátím..:)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne