my favourite parfumes PR article

čtvrtek 15. prosince 2011

Můj oblíbený parfém? Abych řekla pravdu, oblíbené mám celkem dva. Je jím Nina Ricci Nina a nově Guess Seductive I am Yours. Proč tyto?

Nina Ricci Nina je směs sladších tónů se špetkou hořkosti. Hodí se spíše do chladného počasí, které je teď pro parfém ideální. Parfém používám společně s mamkou. Není ani silný, vydrží dlouho a používat ho může i slečna v mladém věku. Vůně obsahuje citrusové plody, kalábrijský citron, pivoňku, zkaramelizované pralinky, vanilku, maracuju, cedr, mošuš a dřevo jabloně. Cena se pohybuje kolem sedm set korun českých.

Co se týče zmiňovaného parfému Guess Seductive I am Yours, jsem s ní naprosto spokojená. Parfém jsem prvně objevila v magazínu, kde byl obsažen vzorek. Nemyslela jsem si, že by mi mohl vonět parfém značky Guess, ale zmýlila jsem se. Vůně mě na poprvé natolik okouzlila, že jsem jejímu intenzivnímu luxusnímu opojení s vůní vášnivé vanilky, květinového tónu magnólie a smyslného tónu pižma. Parfém obsahuje pivoňku, mučenku, bílou lilii, magnólii, vanilkovou orchidej, pačuli, exotické dřevo, pižmo a vetiver. Vůně ideální pro mladší věk i střední. S ní budete mít pocit krásy, sebevědomí a luxusu. Cena se pohybuje kolem devíti set korun českých.

Do další mé sbírky vůni, které používám ráda patří například Chanel Mademoiselle, Dior J´adore nebo Gucci Eau de Parfume. Do blízké budoucnosti bych ráda vyzkoušela vůní Chanel Chance.

Sháníte vánoční dárek pro blízké? Nevíte, čím byste udělali radost? Navštivte parfémový web, kde parfémy seženete za levné ceny. Vybírat můžete od Acqua Di Parfma po Yves Saint Laurent.



Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne