Rihanna Loud Tour 2011 Prague

čtvrtek 8. prosince 2011

Tumblr_lqt9x9cpkf1r01g3co1_500_large
včera se konal koncert Rihanny a já jsem konečně mohla svůj lístek ze srpna oprášit :D je to spíše informační post, ale stejně... Rihanna byla neskutečná! Vidět ji na fotkách a z " masa a kostí " je opravdu super :D tolik převleků, barev.. i když půlhodinová " pauza " pro přestavění pódia bylo na nervy, tak celkově se koncert dal. 

jen mě lehce vyděsila ta blond barva, myslím, že červená ji šla lépe. nemám mnoho času se rozepisovat.. jinak další číslo magazínu: 24.12.2011

17 komentářů

  1. taky jsem mohla jít,ale nešla jsem. :))

    OdpovědětVymazat
  2. ja tam byla a bylo to famozni ! :D !

    OdpovědětVymazat
  3. Rihanna je skvělá a ten koncert musel být fakt parádní :) ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Byla úúúúžasnáááá!!! A Calvin taky :)

    OdpovědětVymazat
  5. ani nevíš, jak ti závidím, moc mě mrzí, že jsem nesehnala lístky :( Rihanna je úžasná, poslouchala jsem jí už jako malá :)

    OdpovědětVymazat
  6. rihanna byla včera nepopsatelná! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mrzí mě, že jsem tam nebyla. Tak snad si si to užila!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Muselo být skvělé, díky za odkaz!

    www.olllalabyveronica.blogspot.com GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  9. muselo to být skvělé :))) závidím vám holky že jste byli :))

    myworldclothing.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, ať je prosím 24.12. spousty stránek v magazínu, vždycky se totiž odpoledne nudím jak se nemůžu dočkat na večer. :D:) Tak se těším na magazín. :) A Rihanna musela být super, kámoška na ní byla a chválila!:)

    OdpovědětVymazat
  11. závidííííím! (v dobrom:) Rihanna je moja slabosť, na jej koncert by som šla okamžite! :)

    OdpovědětVymazat
  12. moje kámoška také byla a byla hrozně nadšená!! :) Já bohužel ne ... měla jsem ten den už jinou akci! :)) třeba příště ...

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Chtěla jsem jít taky, ale nějek to nevyšlo :)

    OdpovědětVymazat
  14. Závidím !! Doufám že se jednou taky dočkám :))

    OdpovědětVymazat
  15. that photo with her red hair... is amazing!!!

    love, jamie

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne