krasna.cz´ birthday party

pondělí 30. ledna 2012

v sobotu 28.1. jsem byla pozvaná na první narozeninovou oslavu dívčího portálu Krasna.cz, kam píšu;) abych to nějak shrnula, byl to super zážitek! byli tam pozvané i osobnosti - vystoupení přijal Martin Harich i Jan Bendig. Z bloggerské scény sem tam byla já a další bloggerky ( Wendy, PJ, Lola-J, Kirsten ) mihla sem tam i Dominika Myslivcová, se kterou jsem si asi hodinu povídala, je velice fajn ;) natáčeli s námi i rozhovor, který snad někde na internetu bude k shlédnutí ;) co se týče magazínu, jsem velice ráda, že se únorové číslo líbí :) včera jej shlédlo kolem 242 lidí a tady na blogu přes 90 lidí, děkuju!! děláte mi neskutečnou radost :) http://issuu.com/anetakrubnerova/docs/magazine_annete_february_2012_6

17 komentářů

  1. celebritky =)

    OdpovědětVymazat
  2. tak to musela být super akce,na té fotce ti to nejvíc ze všech sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. magazín je super a na fotce Ti to moc sluší :))) muselo to být fajn!

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Magických 333 čtenářů. haha. :D:))

    Tyjo, tak to muselo být super. :) Magazín je úžasnej!

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to na fajn akci, moc ti to slušelo Anetko! :) A jinak nemáš zač, zasloužíš si spoustu čtenářů a já mám obrovskou radost, že sis zrovna mě vybrala do svého magazínu! Článek sis určitě zasloužila! ;) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt si hodná:)) jsem ráda, že mám i tak věrné čtenářky ;) !!

      Vymazat
  6. tobě to sluší ale Dominika.. aj.. :D ale každý má názor jiný.

    OdpovědětVymazat
  7. sluší vám to :) právě jsem si doprohlédla únorové číslo magazínu a musím říct, že je vážně suprové :) jsi opravdu úžasná! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Sluší Vám to! Magazín je fakt povedený :)

    OdpovědětVymazat
  9. však Domča je taky blogerka:) a joo je fajn; a sluší vám too!:))

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj! krásna si tu :) som nový follower a ak chceš môžeš byť aj ty mojim :))
    Kisses

    OdpovědětVymazat
  11. Moc vám to sluší na té fotce :) Jinak jdu si dočíst únorové číslo magazínu :) v neděli večer jsem ho celý nestihla :)

    OdpovědětVymazat
  12. Páni, Dominika je velký vzor mé sestry :) Asi by byla šťastná, kdyby tam byla. A samozřejmě vám to sluší ;)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne