ASOS ring & earrings

sobota 4. února 2012


dnes jsem ze zoufalství projížděla všechny internetové obchody z nedostatku prstenů a náušnic. v internetovém obchodě ASOS se aspoň něco našlo a já jdu ihned objednávat. jsem závislá na zlatých doplňcích a tohle je pro mě správná volba :D jinak nemůžu ani napsat, jak si strašně moc cením zhlédnutích únorového čísla. číslo se vyšvihlo na neuvěřitelných 16 000 a pořád to jde dál, neuvěřitelné, děkuju!! do březnového čísla ( 26.2.12 ) již mám připravené rozhovory a opravdu se můžete těšit na pořádnou porci, protože to bude již páté vydání a plánuji i menší soutěž ;)

Image 1 of ASOS Spike Cluster RingImage 1 of ASOS Smooth and Hammered Stud Earrings

20 komentářů

  1. tak ten prsten je hustej..:D ale pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásnej prsten!!Těším se na rozhovory :P:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten prsten je famozni !

    OdpovědětVymazat
  4. Oba jsou skvělé, ale první mě teda přímo "dostal" :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadají skvěle :)
    styleoflucy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ten prsten!! <3

    without-nickname.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. woww ten prsten je super :))))
    Já si tam včera také objednala naušnice a jeden prstýnek :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Jé super :) a na soutěž se těším :)

    OdpovědětVymazat
  9. moc pekné

    lesimple.sk
    lemini.sk

    OdpovědětVymazat
  10. zlaté doplňky, to je také něco pro mě :)) ten prsten je prostě wow!

    OdpovědětVymazat
  11. veľmi pekné!
    presne nad tými náušnicami som rozmýšľala aj ja :)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne