magazine ANNETTE March 2012

sobota 25. února 2012


25.2.12
je to tady. omlouvám se, že jsem zveřejnila magazín již dne - byla jsem nedočkavá:D - tak snad se vám bude líbit. opět říkám, chcete s magazínem spolupracovat? máte nápad na interview, bloggerku či článek? napište mi na anekr@hotmail.cz a já vám určitě odpovím! pokud máte jakékoliv otázky, ptejte se na FORMSPRINGU - ráda na vše odpovím. děkuju všem za podporu, snad se vám bude líbit ;) me on GOOGLE + | V magazínu právě probíhá soutěž se značkou BIODERMA - více podrobností se dočtete právě v něm.


 magazine:
Open publication - Free publishing - More annette

APRIL: 31.3.2012

39 komentářů

  1. Ááá, hned si ho jdu přečíst, už ted' vím že to bude opět bomba! Máš mou podporu a obdiv :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super!!! Vážně je číslo od čísla lepší! Gratuluju!! :))

    OdpovědětVymazat
  3. prý OMLOUVÁM SE :D! Anet, nemusíš se nám omlouvat za něco, co nám dělá radost :)! Držím palce při dalším tvoření :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu ;D

      Jinak děkuju moc holky ! =)

      Vymazat
  4. Krásné, originální, čtivé jako každé číslo!! :) skvělá práce

    OdpovědětVymazat
  5. jestli TY nebudeš šéfovat Vogue nebo Elle tak už snad nikdo..!! obdivuji tě a rozhodně by sis zasloužila článek v nějakém prestižním časopise. svět se o tobě dozvědět MUSÍ!

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné číslo, moc se ti povedlo! :)

    OdpovědětVymazat
  7. ÚŽASNÉ! Email mi aktuálně přišel. Děkuji za připmenutí :* Ozvu se .)

    OdpovědětVymazat
  8. tak toto číslo sa naozaj podarilo! úžasné :) len tak ďalej

    OdpovědětVymazat
  9. dokonalost! :) vážně klobouk dolů ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. líbíí líbíí moc ♥ !!

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Opravdu fajn magazín, vypadá to moc hezky:). Snad bych jen přibrala někoho na korekturu češtiny:)). Děkuji a určitě sem zase zavítám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě celkem přišlo že ta čeština není tak hrozná:D ale díky za připomenutí ,)

      Vymazat
    2. To si vůbec nemyslím, že by byla hrozná, ale už jen při prolistování jsem narazila na chybičky typu "sedmdesáté léta" apod., takže se jedná jen o takovou mini připomínku k mega fajn magazínu:).

      Vymazat
    3. Ajo! Teď mi to došlo! Já jsem trubka:D Jinak děkuju moc =))

      Vymazat
  12. opäť skvelé číslo :)
    naozaj dobré čítanie :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jako vždy povedený! Jen tak dál, tvoje práce je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  14. Kam se hrabe Elle!:D TOHLE je něco!!!:-))))))

    OdpovědětVymazat
  15. na tvoj blog som narazila iba teraz, ale ten magazín sa mi veľmi páči a vlastne celý ten nápad :) cool!

    OdpovědětVymazat
  16. Anet moc děkuju za článek o mě, zhlatala jsem celý magazín jedním dechem, a už se nemužu dočkat 30března na nové číslo !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač ;) Opravdu? Páni to mě těší ! =))

      Vymazat
  17. Moc se mi líbí článek, který jsi napsala. Celkově se magazín čte velice plynule, dobře provedená práce. Palec nahoru ;-)

    OdpovědětVymazat
  18. Opět skvělý! :) Mně se líbí, že se dobře čte. Dala bych tam víc tipů na nákupy :) Jen tak dál :) Už se nemůžu dočkat dalšího čísla :))

    OdpovědětVymazat
  19. Nemůžu si prostě pomóct,ale ty Tvoje magazíny fakt žeru :D je to originální ( nic podobného jsem nikde jinde zatím neviděl ) krásně se to čte,krásně se nato dívá...věřím že to asi dá hodně práce něco takového připravit,ale výsledek je fantastický.Jen tak dál :-)

    www.czechblondyn-blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pánejo! Takové chvály..:) Já si cením že se vám líbím, každý komentář mě nabíjí k tvoření dalšího čísla! Děkuju ! :)

      Vymazat
  20. Až teď jsem narazila na Tvůj blog a módní časopis a musím říct, že Tě za to obdivuju! Tolik práce, tolik pečlivosti... Úžasné. Já bych na to ty nervy neměla, i když jsme si s kamarádkou už taky založily blog.
    Každopádně mám i pár malých připomínek (a nechci aby to vyznělo špatně, spíše, jak by se mi to mohlo líbit ještě víc, tak to prosím neber jako negativní kritiku): na mě je tam moc obrázků a málo textu. Resp., ono je tam na text i dost místa s tímhle počtem fotek, ale nějak tam zaniká a je často takový... jen aby tam byl aniž by říkal něco zajímavého. Nebo je to šířkou odstavců a spoustou volného místa, a tak to tak působí jen opticky? Netuším.
    Občas tam taky ve větách nesedí shoda podmětu s přísudkem, ale chápu, že to není literární plátek, a tak to není to podstatné. a nakonec: ty fotky jsou různé kvality. Některé jsou naprosto úchvatné, ale jiné, obzvláště blogerek jsou lehce rozmazané, příliš tmavé a podobně. Samy o sobě by byly vpohodě, ale v kontrastu s dokonalostí to pak jde vidět.
    Moc Ti fandím a budu pravidelně sledovat. Veronika

    OdpovědětVymazat
  21. magazin je super!!!! len tak dalej tesim sa na dalsi :)

    OdpovědětVymazat
  22. nice! :)


    "comment made by boy"

    OdpovědětVymazat
  23. úžasné !

    http://goldengrasszn.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  24. je to suprové!! miluju to číst :))

    OdpovědětVymazat
  25. Anett s časopisem tleskám.. Je to ohromný nápad, originální a tvé pravidelné čtenáře jistě jen tak neomrzí :)) Takže palec nahoru :)

    OdpovědětVymazat
  26. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  27. Panejo, to je super nápad! Já si vyráběla vlastní časopis, když jsem byla mladší.Nejvíc mě baví dávat časopis graficky dohromady

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne