sephora: chocolat praline lait lotion

pátek 24. února 2012

24.2.2012 
jako každý týden jsem zalezla do Sephory - tentokrát to bylo kvůli rtěnce, kterou jsem si potřebovala pořídit, ale tolik značek jsem vyzkoušela až mi z toho šla hlava kolem - Lancome, NARS, Chanel, Dior, YSL - opravdu jsem se nemohla rozhodnout a nechala jsem si to pro dnešek uležet v hlavě - možná vyhraje ten Chanel. abych neodešla s prázdnou, doslova mě uchvátily tělové mléka a sprchové gely, které když vejdete do Sephory, hned na vás volá řada barevných produktů, kterém nelze odolat. já neodolala tělovému mléku Lait Lotion Chocolat Praline - vůně je silná a zatím se nevyvolala žádná alergická reakce. pokožka je příjemně vyživená. pokud zrovna nemáte v lásce čokoládu a pralinky, v červeno-růžové barvě se nachází směs jahod a malin, ve žluté vanilka či v bílé kokos. 

tento produkt vřele doporučuji, pokud nouzově sháníte tělové mléko ;D 
objem: 150 ml
cena: 160 CZK



 | magazine ANNETTE March: 26.2.2012

17 komentářů

  1. Vypadá velice dobře! Díky za typ ,)

    OdpovědětVymazat
  2. 160 CZK? Jdu po něm!:-D

    OdpovědětVymazat
  3. To znám, jak vlezu do Sephory tak něco barevného voňavého hned chci. Naposledy mně uchvátil tělový olejíček s takovými zlatými třpytkami. Byl čirý a třpytky se usazovaly na dně, ale když se protřepal,bylo to takové opravdu hodně zpomalené sněžítko. Za stálého opakování, že olej je nepraktickej jsem rázovala z prodejny a ušetřila jsem asi 250 Kč.

    OdpovědětVymazat
  4. :)
    ja mam obycajnu niveu a neviem si ju vynachvalit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mmm, uplně mi je jasné jak to musí neodolatelně vonět. Já mám ze Sephory pouze stíny, a to nejen proto že je od nás 170Km. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Kokos? Potřebuju!♥ Sice už mám teď kokosový mlíka dvě, ale tohle bude na řadě hned jak mi dojdou :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen si dej pozor na název, který je na lahvičce. tělové mléko je " lait lotion " a sprcháč je " douche " a ten je o 50 CZK levnější. jen aby tě to nezmátlo ,)

      Vymazat
  7. já mám ten růžovej a můžu si ho vynachválit :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jo mám taky růžový!!

    http://goldengrasszn.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. včera jsem zrovna v Sephoře byla a všechny tyhle produkty jsem si pořádně "očuchala" :)) některé vůni mi až podlamovaly kolena.

    OdpovědětVymazat
  10. Výrobky od Sephory mám ráda, věci na tělo používám již delší dobu a zhruba 2-3 týdný používám hyratační krém, roll-on na oči a peeling a jsem spokojená, takže zatím k jiné značce utíkat určitě nebudu. :) A vůně čokolády je pro mě přímo vražedná, stejně jako maliny nebo kokos.

    OdpovědětVymazat
  11. Tělové mléko ze Sephory mám a zbožnuju ho. Mám Musk Almond :-)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne