KK

pondělí 12. března 2012


12.3.2012
každá z nás má svou inspiraci. někdo se inspiruje podle módních bloggerek nebo osobností. já to mám různé, ale raději dávám přednost sama sobě - nosím to, co se mi líbí. samozřejmě, že se někdy inspiruji, ale to, že má člověk podobný styl s touhle osobností přece hned neznamená, že ji kopíruje! je pravdou, že ještě před dvěma lety jsem vládly v mém šatníku barvy - pestrost. čím je člověk starší tak nachází sám sebe, a proto jsem barevným věcem dala sbohem a soustředila se více na minimalismus se špetkou barevného doplňku. proto mou občasnou inspirací je právě Kim ;)



DUBNOVÉ ČÍSLO V TIŠTĚNÉ PODOBĚ? MÁTE ZÁJEM? CENA JE 150 CZK VČETNĚ DOPRAVY A POŠTOVNÉHO - CENA BYLA DÁNA NÍZKONÁKLADOVOU TISKÁRNOU. OZVĚTE SE NA FACEBOOKOU STRÁNKU MAGAZINE ANNETTE NEBO NA E-MAIL annettekr95@gmail.com

18 komentářů

  1. stunning person

    OdpovědětVymazat
  2. Supr clanek :) Kim K. taky povazuju za svuj model co se tyce mody :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nevím, tuto rádoby celebritu moc nemusím. Asi je to tím, že v každém svém outfitu dává najevo, že na to má. Vždy mega drahá kabelka nebo boty. Dle mě je umění se hezky obléct za málo peněz ;-)

    http://mamou-stylove.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Kim má fajn styl, ale módní ikonou pro mě není.Občas se jí ale nechám inspirovat. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kim má výborný styl,moc se mi líbí jak se obléká:-) Já nemám v oblékání inspiraci žádnou,vymýšlím si svoje vlastní kombinace.Možná taky proto že jsem kluk a v mužském pohlaví není tolik osobností s dobrým vkusem :D Oblékám se hlavně pohodlně a nemusí to být zrovna trendy z poslední módní přehlídky..
    Přiznávám že občas si rád koupím luxusnější kousek ovšem nadčasový,aby mi nějakou tu chvíli vydržel..

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělá inspirace..a Kim je dokonalá!♥

    OdpovědětVymazat
  7. Kim má úžasnej styl :))))
    Mojí velkou inspiraci je Nicol Scherzinger :))

    OdpovědětVymazat
  8. Taky zjišťuju, že čím jsem starší, tím barevného oblečen v mém šatníku ubývá. :D Ale přece jen. Neodpustím si něco barevného si koupit, když mě to fakt zaujme. :D :)

    without-nickname.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. s tím prvním outfitem se naprosto ztotožňuju :)

    OdpovědětVymazat
  10. ten druhý outfit se mi líbí :) né vždy se obléká dle mého vkusu, ale je super :)

    OdpovědětVymazat
  11. moc se mi líbí ten první outfit, něžné a chic :-)

    OdpovědětVymazat
  12. kim je opravdu inspirující

    marketatrpisovska.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Kim je pro mě, stejně jako pro tebe, obrovskou módní inspirací. především hlavně proto, že to je krásná ženská a není to žádná vychrtlina, ale má nádherné ženské tvary. ten, kdo tvrdí, že je tlustá a podobně by si to měl srovnat v hlavě.

    OdpovědětVymazat
  14. Kim je opravdu velice inspirativní človek. Díky Bohu za ni ;).

    OdpovědětVymazat
  15. Kim má bezpochyby styl, já jí moc nemusím, ale co se týče módy, není jí co vytknout, to s tebou souhlasím :)

    OdpovědětVymazat
  16. pekna inspirace, je elegantni a zenska .

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne