mint nails

neděle 4. března 2012


4.3.2012
moje oblíbená barva na nehty je červená - konkrétně lak Essie " After sex " u laků Essie nadále zůstávám, protože jsou - podle mě - kvalitní, nestojí moc peněz ( na rozdíl od Diora či Chanela ) aktuálně dávám přednost " mint " barvě, která se hodí spíše k minimalistickým barvám ;)

29 komentářů

  1. tiež si plánujem túto farbu kúpiť :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím, jestli je to jen daným lakem, ale já jsem si s Essie nějak nesedla. Každopádně mint odstín je skvělý!

    OdpovědětVymazat
  3. Anet, mohu se zeptat jak se jmenuje tento odstín v Essie? :-) Děkuju!

    OdpovědětVymazat
  4. tento mint odtieň je krásny :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám tento odstín od essence, nejhorší lak co jsem kdy měla. Tekutý jak voda, i čtvrtá vrstva je málo, zasychá strašně dlouho... Prostě nevim :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Essence jsou ty nejhorší laky.Taky jsem si je dřív koupila-líbí se mi tam ty barvy,ale pak jsem to vyzkoušela a vypadalo to strašně.

      Vymazat
  6. Taky se asi po podobné barvičce porozhlédnu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Právě mám podobný odstín na nehtech :) Mint barva je skvělá!

    OdpovědětVymazat
  8. moje nehtíky zrovna taky oplývají mentolovkou ;))

    OdpovědětVymazat
  9. Na podobný jsem koukala v H&M, takže asi už nebudu váhat, no :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mě se zrovna jeden od Dioru v mint barvě líbí. Je v takové veselejší barvě z limitované edice. Celkově od Dioru mi příjdou laky kvalitní :)

    OdpovědětVymazat
  11. ....ta je upllneee nejlepsi barvicka:)ted jsem si ji zamilovala,jsem tva nova clenka.))

    OdpovědětVymazat
  12. Já tu mentolovou miluju <33

    OdpovědětVymazat
  13. Přesně tak, mentolová barva je na nehteh nejlepší !

    OdpovědětVymazat
  14. Mentolový odstín zařadil do laků na nehty i Rimmel, mám ho doma a jsem nadšená ;-)

    http://mamou-stylove.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Presne takýto lak potrebujem :)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne