Peach

pondělí 19. března 2012

Dnešní počasí mě jaksi ovlivnilo. Je krásně a já se po ranním postu od Nikol z ACupOfStyle nechala inspirovat právě broskvovou barvou + jsem poupravila design. Barva mě natolik oslovila, že příští zastávku Prahy nechám na pospas jemných tónů. Blazer, který vidíte, je z Toshopu a doufám, že ho tam ještě uvidím. Nadále pozlacené náramky z ASOS, kterým neodolám! :D Je to inspirační post, ale jak to tak vidím: MINT & PEACH začnou vládnout mému šatníku ;D Mimochodem 31.3. vychází dubnové číslo magazínu :)

( blazer - Topshop, knitwear - Topshop, bracelet - ASOS, earrings - ASOS )

24 komentářů

  1. No tak ta je skvělá!

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Žejo! Já jsem fakt teď úplně ulítlá na tyhle tóny a teda když je z Topshopu, tak by mohl být snad k dostání:) Uvidíme:)

      Vymazat
  3. pro mě teda peach rozhodně vede nad mint! nádhera, nádhera!

    OdpovědětVymazat
  4. Ten blazer chci. :D Je skvělý!

    without-nickname.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Omlouvám se za reklamu, ale pokud má blog sloužit, k čemu zamýšlím, tak je propagace ze začátku nezbytná ...

    !!! CHCETE DÁT OSTATNÍM VĚDĚT O SVÉ GIVEAWAY? ZVEŘEJNĚTE JI BLOGU URČENÉM SPECIÁLNĚ NA GIVEAWAYS !!! http://newgiveaways.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Už aby to bylo toho 31!!! Těším se :))

    OdpovědětVymazat
  7. to sako je nádherné!
    vysnívané.)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná barva!
    A ten post psala Nicol ne Lucy ;)

    OdpovědětVymazat
  9. barvicka krasna, ale myslim, ze se ji lidi bohuzel porad dost bojej. musi se umet nakombinovat :)

    OdpovědětVymazat
  10. moc hezký odstín, i já ho mám ráda :)

    těším se, až budu mít nové vydání magazínu v rukou! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nádhera :-) Krásné barvy...

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. taky se mi tyhle barvičky moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  13. ten design se mi moooc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ten super blazer z Topshopu mam v hlave uz nejakou dobu....asi si ho fakt budu muset koupit:)))
    Perfektni jarni inspirace.

    Chic Sicily

    OdpovědětVymazat
  15. ten sevtrik vyzera uzasne, keby tak bol topshop blizsie, aby som si ho mohla vyskusat nazivo.

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne