White blazer and mint pants

úterý 27. března 2012

27.3.2012
Jelikož jsem dlouho uvažovala o kombinaci bílého blazeru a mint pants, tak dnes se mi ten " sen " splnil. Děkuji za tipy obchodů od bloggerky Milkwoman, která mi doporučila obchod s mint pants ZARA a Ann&Christine. Z většího zájmu jsem prahla po těch ze ZARY - kde jsem mimo jiné potkala modelku Danielu Peštovou - , ale ne vždy mají ideální délku, a já jakož 177 centimetrová, si musím dovolit vyšší a ty mi padly jen z Ann&Christine. Na druhou stranu musím říct, že jsem s nimi velice spokojená.

Blazer se hledal lehce, ale za to rukávy opět hrály roli. Promod nabízel krásný, jemný, čistý.. rukávy opět nebyly dostačující. Reserverd nabízel přesně takový, jak bych si ho představovala. 

Jako bonbonek přikládám svůj článek, který se čerstvě objevil na serveru Krasna.cz, kam přispívám - článek. Na vyfocený look se můžete co nejdříve těšit :)


18 komentářů

  1. taky si chci pořídit nějaké ty kalhoty ;) už se těším na outfit! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně, vypadá to skvěle !

    OdpovědětVymazat
  3. Já chci sako v mentolové a v bílé barvě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V mentolové barvě jsem zahlídla v Promodu ,)

      Vymazat
  4. Článek na krásná.cz se povedl :)

    OdpovědětVymazat
  5. Těšíím, barvy jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  6. taky se těším na fota a článek na krasna.cz super :)

    OdpovědětVymazat
  7. juuj krásne chcela som také tiež :)

    OdpovědětVymazat
  8. Amazing outfit dear!
    Gorgeous blog!
    Following! Follow back? <3

    OdpovědětVymazat
  9. tešim se na outfit,příště to vyfot cele :p

    OdpovědětVymazat
  10. Těším se na outfit, ale určitě ti bude zase vše slušeeeet!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná barva, moje nejoblíbenější

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to máš štěstí, všechno záhadou z obchodů mizí když něco přesného hledám.

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuji za zmínku a určitě ty kalhoty chci vidět na tobě v celé své kráse :)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne