White blazer + mint pants

středa 21. března 2012

21.3.2012
Přemýšlela jsem, o co bych svůj šatník do jara a léta obohatila. Mimo broskvového blazeru, také plánuji bílý a jako zajímavou kombinaci jsem zařadila mint pants. Pro některé možná nepředstavitelné, ale mě samotné to přijde zajímavé :) Blazer je opět z Topshop a kalhoty jsem zatím nikde neviděla. Nemáte na ně tip, kde je pořídit?

23 komentářů

  1. nepředstavitelné? mně to připadá jako dokonalá kombinace na jaro ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak !!!

      Vymazat
    2. aj mne úžasná kombinácia farieb krásne a pri tom jednoduché :)

      Vymazat
  2. Já teď prodávám podobné, jen šeříkové. Jestli chceš, můžeš se podívat http://www.votocvohoz.cz/predmety/zeny/kalhoty/uzke-kalhoty/130535-damske-fialove-kalhoty

    OdpovědětVymazat
  3. moc hezky, tyhle kalhoty bych taky brala
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. love this look, have to buy some pants in those colour too


    Lady-Pa

    xoxo

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá vážně skvěle! :)) ..asi se po takových kalhotech taky podívám..:D

    OdpovědětVymazat
  6. Ty kalhoty bych taky chtěla, až je někde seženeš tak to určitě napiš :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dechberoucí kombinace! Miluju studené odstíny!

    OdpovědětVymazat
  8. čo je na tom nepredstavitelne?:D

    OdpovědětVymazat
  9. tento odstín kalhot se mi hodně líbí ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Skvěle si vybrala , sako a kalhoty jsou super:!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. Ty kalhoty jsou v Zaře a dokonce i Anne Christine. Ty v Zaře jsou úžasný i mě padnou, takže si je tam zítra jdu koupit :)
    Jinak moc hezký blog a ten magazín je skvělý nápad, obdivuju.

    OdpovědětVymazat
  13. Total yes to this! A stunning combo. xx

    OdpovědětVymazat
  14. Nevím,kde je pořídit , ale určitě super kombinace ! :))

    OdpovědětVymazat
  15. this combi is the ultimative one, adorable <3

    x the cookies
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Tak tahle kombinace je úžasná!

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne