Gentle Touch

neděle 22. dubna 2012

English: Finally I decided to change the deisng. I was thinking which topic I would chose. I was looking for some photos of me. These came to me the most suitable. I am not a fan of pink colour, but in the design is more refreshing.

Konečně jsem se rozhodla pro změnu designu. Dlouho jsem přemýšlela, jaké téma bych zvolila. Hledala jsem různé fotky, na kterých jsem byla já a chtěla jsem z toho udělat takovou koláž. Tyhle mi přišly nejvíce vhodné :)  Abyste si nemysleli, že jsem nějaké milovnice růžové barvy - nemusím ji, ale tohle mi přijde takové osvěžení ;)

26 komentářů

  1. Okouzlující :-)

    OdpovědětVymazat
  2. krásný desing,moc se mi líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný design.)).A ta košile je hrozně pěkná.;)

    OdpovědětVymazat
  4. A povedlo se ti to! Je to příjemná změna! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné :-) !

    OdpovědětVymazat
  6. design se mi moc líbí ;) je takový osvěžující a jarní ;)

    OdpovědětVymazat
  7. příjemná změna, růžová mi nevadí :)

    OdpovědětVymazat
  8. Je super! Mě se moc líbí a také mi přijde osvěžující. :)

    OdpovědětVymazat
  9. vypadá to tu moc hezky :) ;)

    OdpovědětVymazat
  10. naprosto náááádherné :)takové svěží, jarní/letní, veselé :)

    OdpovědětVymazat
  11. taky nejsem kdovíjaká milovnice růžové, ale tobě tahle moc sluší :) a design je takový krásný, hezky jarní a mimochodem na těch fotkách...jsi úžasná.

    OdpovědětVymazat
  12. moc se mi to libi, jsi fakt kocka
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. myslím že to je pěkné osvěžení každopádně růžová ti opravdu sluší :)) líbí se mi s kombinací a barvou tvých vlasů :))

    OdpovědětVymazat
  14. Ahooj, nominovala jsem Tě na Versatile Blogger Awards. Jukni na můj blog :).

    OdpovědětVymazat
  15. Beautiful outfit, love the way you styled it. All the accessories add a perfect finish.

    xoxo
    http://www.qhuleque.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Such a pretty pic

    ~Sherine
    Check out my blog, comment, and follow if you like!
    Confessions Of A City Girl

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne