Lauren Conrad: Spice and Sugar

pátek 6. dubna 2012

Ráno Praha. Snažila jsem se pokouknout po věcech z wishlistu, ale nakonec jsem objevila úplně jiné šaty. Sice jsem plánovala zlaté, ale vyhrály to oranžově-krajkové. Z přehlídky pak ukážu fotky. Snídaně strávená v McCafé + objevila jsem třetí díl LA CANDY Hořkosladký život od Lauren Conrad - tu jsem si samozřejmě nemohla nechat ujít :) Viz random fotka.
Líbí se vám Laurenini knihy?
Mějte hezký zbytek dne :)

15 komentářů

  1. Pak dej vědět, jestli ta kniha stojí za to :D :) Ale Lauren píše skvěle, tak to bude super =)

    OdpovědětVymazat
  2. o těch knihách jsem toho už moc slyšela, ale zatím jsem neměla příležitost si je přečíst... jsem zvědavá, co na ni budeš říkat :)

    Fashion&Chocolate

    Elle ღ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty předešlé díly se mi líbily. Uvidíme, jaký bude tenhle =)

      Vymazat
  3. Kde jsi ji koupila? Já ji hledám takovou dobu a jen na netu je, ale za poštovný se mi dávat další stovka nechce :/ Díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Hlavním nádraží v tom nově udělaném nákupním centru ;)

      Vymazat
  4. Lauren Konrad jsem nikdy nečetla, ale několikrát jsem to viděla na blozích, tak se možná taky po nějaké její knize podívám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já takovéhle knížky moc nemusím. :D Já radši nějaké takové ty tajemné a nejlíp s nějakýma rituálníma vraždama. :D

    without-nickname.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. knížku od této autorky jsem zatím nečetla ani jedu, ale jak tak vidím, tak to budu muset napravit :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ukáž šatyyy :D Inak nečítala som od Lauren ani jednu knihu...

    OdpovědětVymazat
  8. zatim čtu ten první díl a plánuju si koupit i ty další =)

    OdpovědětVymazat
  9. Dlouho o knihách přemýšlim, myslím, že by byla škoda do nich nejít. :)

    OdpovědětVymazat
  10. tak tenhle díl bych si ráda přečetla! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Určitě přečtu díky za tip.:)

    OdpovědětVymazat
  12. Od Lauren jsem ještě nic nečetla i když jsem v listopadu vyhrála její knížku v giveaway L.A Candy u jedné slečny na blogu, nuže do teď jsem se jí nedočkala a slečna blog raději zrušila. Takže si ji pravděpodobně půjčím v knihovně :)
    A doufám, že ty šaty potom vyfotíš :) jsem moc zvědavá!!

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne