Versatile Blogger Awards

úterý 24. dubna 2012 Praha, Česká republika

Děkuji Vejuu a Nikith za nominace!

Pravidla:
1. Nominovat 15 bloggerů ( já upřímně říkám, že zvládnu 5 )
2. Informovat nominované o nominaci.
3. Prozradit o sobě pár  faktů.
4. Poděkovat, kdo mě nominoval ( Děkuji moc ! )
5. Přidat ikonku Versatile Blogger Awards.



Střípky, které jste o mně netušily...

1. 10 let hraju na klavír.
2. Jsem workoholik a nedokážu sedět a nic-nedělat.
3. Z burgerů z MacDonalda jím jen chickenburgera.
4. Miluju tělové mléka ze Sephory.
5. Obdivuji Megan Fox a Marylin Monroe.
6. Do 6ti let jsem byla platinová blondýnka.
7. Ve 12ti letech jsem si nechala 4krát propíchnout ucho - " piercing " - tehda jsem tím byla posedlá, mít ucho jako vánoční stromeček :D
8. Osobně se znám s Terkou Kerndlovou.
9. Údajně mám v New Jersey vzdálené příbuzné, ale nepátrala jsem po tom ještě nějak hodně.

Tady nominuji blogy:

Chcete se na něco zeptat? Máte dotaz nebo chcete jen tak napsat? Odpovím na vše: FORMSPRING

14 komentářů

  1. jéé moc děkuju za nominaci, určitě se zúčastním ráda! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super Anet a krásná fotka. Kočka !

    OdpovědětVymazat
  3. aj ja som strašný workoholik 8D
    ale zase rada si sadnem pred PC a kukam filmy alebo čítam knižky 8) asi preto, že už som všetko urobila a nemám už čo iné 8D

    OdpovědětVymazat
  4. Tělové mléka ze Sephory :D - jak já :DD

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj.
    Na tvůj web chodím již delší dobu, hodně obdivuji tvůj netový magazín. :-)
    Skvělý!
    Napadlo mě, jestli nemáš chuť třeba něco "pokutit" a solečně vymyslet nějaký projekt? :-)
    Jinak trošku pro představení, jsem Domča, je mi 17, a hodně se zajímám o módu se žurnalistikou dohromady. ;)
    Mám v plánu jít nejspíš na vejšku - žurnalistiku a mým "vrcholovým cílem" by bylo mít - nebo aspoň pracovat u modního časáku, kam bych ale měla možnost i přihodit vlastní kresby, ale především módní návrhy. Na blogu taky zveřejňuji svoje návrhy, tak můžeš okouknout a budu ráda, když se třeba ozveš. :-)
    S pozdravem Domča. ;) www.dominikisek.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. no páááni, ale tak toto jsou fak zajímavé informace :) woow :)

    OdpovědětVymazat
  7. také jsem měla problémy s vymýšlením dalších bloggerů :D

    OdpovědětVymazat
  8. ja chci tve vlasy!:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Hi, Neat post. There is a problem along with your web site in
    web explorer, would test this? IE still is the marketplace leader and a good portion of people will
    pass over your magnificent writing due to this problem.
    Feel free to surf my web-site - transfer news arsenal m'vila

    OdpovědětVymazat
  10. Great post. I was checking constantly this weblog and I am inspired!
    Very useful information specifically the remaining phase :) I care for such info a lot.
    I was looking for this particular info for a long time.
    Thank you and best of luck.
    Take a look at my web-site - manchester united transfer rumours today

    OdpovědětVymazat
  11. Hi there to every single one, it's genuinely a fastidious for me to go to see this website, it contains helpful Information.
    my page: colonias

    OdpovědětVymazat
  12. I've been browsing online more than 2 hours today, yet I never found any interesting article like yours. It's pretty worth enough
    for me. In my opinion, if all webmasters and bloggers made good content as you did, the internet will be much more useful than ever before.
    My web blog ... pizza games huntington beach

    OdpovědětVymazat
  13. Hi, yes this article is genuinely pleasant and I have learned lot of things from it regarding blogging.
    thanks.
    Also see my page > pizza games online

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne