Dermacol: Kompaktní pudr s reliéfem krajky 02

úterý 22. května 2012

Květen, 22
Pudry používám často než samotný make-up.V posledním nákupu kosmetiky se vám zde zmíním o Kompaktní pudr s reliéfem krajky 02

Je úžasné jak Česká republika má zásluhy i na značkách kosmetiky. Dermacol se začal rozvíjet v šedesátých letech ve Filmovém studiu Barrandov. Následovně se z něj pomalu stával megahit a dokonce byly licence prodány na konci šedesátých let do proslulého Hollywoodu.

Kompaktní pudr mám v odstínu 02. Je jemný a je parfémován do vůně vanilkového cukru se sladkými mandlemi. Obsahuje vitamin E a antioxidanty, kteří: CHRÁNÍ PLEŤ A ZABRAŇUJÍ PŮSOBENÍ VOLNÝCH RADIKÁLŮ!

Výhody pudru?
- pokud toužíte po zvýraznění rysů, tento to dokáže
- skvěle sjednotí barvu vaší pleti
- zabraňuje lesku po celé hodiny a zabraňuje, aby se make-up soustředil na jedno místo a tím vyvolával nesjednocené " fleky " 
- textura je ultralehká! 
- matný vzhled zajištěn
- skvělá cena: 89 CZK

Můj názor: Je skvělý, textura bude vyhovovat každému typu pleti a opravdu potvrzuje to, co o něm píši ve výhodách :-)

Pudr se běžně v obchodech prodává okolo sto deseti korun. Pokud byste chtěli pudr vyzkoušet, klikněte na tučně zvýrazněně " Kompaktní pudr s reliéfem krajky 02 " a pudr získáte jen za stanovenou cenu webu.

Skodulka řekl(a)...

Už o něm dlouho přemýšlím.. už jen čekám, až mi dojde ten co teď používám a vrhnu se na něj! :D

Táňa řekl(a)...

nevypadá špatně, já jsem si ale zvykla na transparentní a ten mi vyhovuje asi nejvíc :)

Anonymní řekl(a)...

Můj oblíbený pudr. nedám na něj dopustit. Sice mi jeho vůně přijde spíš květinová, ale to je už věc názoru :)

Terka ♥ řekl(a)...

pudr mi teď došel ... přemýšlím právě že bych vyzkoušela nějaký od Dermacolu .)

http://myworldclothing.blogspot.com/

Slečna L. řekl(a)...

Vždy ho okukuju a nic :D musim si ho už vzít !

DIARY BY PAJI řekl(a)...

vypadá skvěle! .)

Danieel řekl(a)...

tento pudr mám taky a jsem s ním velice spokojená

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne