Detail Of Soft Pink Converse

čtvrtek 10. května 2012

Květen, 10
Úplně mě popadla nálada focení random fotek, takže zítra očekávejte další :) Jinak na sobotu plánuji změnu designu. Už mě nebaví varianta bílo-černá a udělám to v barev duchu téhle fotky ;) Mějte se krásně!
Pro zajímavost: Nově píši na Novakosmetika.cz - ráda vás zvu na mé články - KOSMETIKA ČLÁNKY

16 komentářů

  1. miluju tuhle barvu <3 takže se nemůžu dočkat nového designu!

    Fashion&Chocolate

    Elle ღ

    OdpovědětVymazat
  2. * Lucka P *května 10, 2012

    Téda to jsou krásné fotky. Moc se mi líbí ty jemné tóny barev :-)

    OdpovědětVymazat
  3. růžová na converskách se mi hrozně líbí =)
    už se těším na nový vzhled!

    OdpovědětVymazat
  4. Strašně moc se na něj těším! Už teď vím, že bude úžasný.

    OdpovědětVymazat
  5. už jsem zvědavá na nový vzhled blogu! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jooo! Čím více random fotek, tím lépe! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Conversky jsou stejně nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Miluju randomy, jak své, tak ostatní :))

    OdpovědětVymazat
  9. Conversky jsou prostě nejlepší!*

    OdpovědětVymazat
  10. mám ráda random posty ;) skvělé conversky ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Conversky jsou prostě nejlepší! Vždycky to pro mě budou ty nejpohodlnější boty :D Já zrovna teď nosím modré conversky.. A na design jsem zvědavá ;-)
    http://beily-beautyworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne