Weekly Roundup: Teen Vogue, Megan, Random ...

neděle 6. května 2012

Tento týden byl poklidný. V pondělí jsem týden zahájila článkem o mé nekonečné inspiraci Megan Fox. Na prvního máje byly zveřejněny random fotky, které jsem nafotila během minulého týdne - Miluji random fotky! No, úterý bylo pro mě snad nejpřekvapivější z celého mého života! Ani za milion let bych neřekla, že mě uvedou na amerických stránkách Teen Vogue...  Byl to opravdu zvláštní pocit :D Následující den mi přišel balíček na recenze značky He-Shi. Na recenze se můžete těšit tento týden :) V pátek jsem se vydala na ELLE večírek a v sobotu jsem si pořídila můj vysněný nude glam lak na nehty od Essence a také tekuté oční linky S-He. MÁTE OTÁZKY? FORMSPRING

Doufám, že jste si ten týden také užily :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne