Zázrak jménem He-Shi

čtvrtek 24. května 2012

Květen, 24
Mít tělo opálené za pár sekund bez rizika fleků? Ano, i to je možné! Konečně jsem našla samoopalovák, který by splňoval mé očekávání! - He-Shi

Vyzkoušela jsem mnoho samoopalovacích produktů. V neposlední řadě to byl RYOR krém - na první dva dny chytl barvičku nádherně, ale po třetím dni se začal soustředit na jedno místo a vznikala ta krupice fleků. V září jsem podstoupila samoopalovací nástřik - videoreportáž - který vypadal jak z Havaje! Stýká se mi po něm a nejspíše ho zas zkusím, ale tentokrát střední odstín a to Brazil. Ale samoopalovací tekutina He-Shi vám naprosto změní život ;-)

Moje první reakce po aplikaci byla naprosto šťastná, ale teď postup.. K samoopalováku mám peeling, který je obohacen s příchutí jahody a není vůbec drahý - cena balení 150 ml za 350 CZK. Peeling se hlavně aplikuje na kolena, lokty a dlaně. Po sprše si na tělo nic neaplikujte a počkejte až bude suché. Následovně naneste na rukavici - nejlepší aplikátor! rukavice je nepropustná, je vyrobena ze speciálního materiálu, opálení pomocí touto rukavicí bude jednosměrný bez zbytečných pruhů - podle vašeho mínění množství a rozetřete. Tahy můžete střídat, pruhy se tak stejně neprojeví. Samoopalovací tekutina v balení 150 ml vám vystačí na cca 8 aplikací - to znamená, pokud budete ji používat každý týden, vystačí vám na 2 měsíce a cena je jen 590 CZK!

Ztrácí se rovnoměrně!

Můj názor: To, že za nástřik zaplatíte 500 a vystačí vám na týden, je oproti tomuhle NIC. Dovoluji si říct, že opálení po He-Shi přípravku je lepší než nástřik. Vydrží sice týden, ale aplikaci můžete opakovat po osmi týdnů - ale je to individuální.

Jsem moc ráda, že jsem tuto značku objevila a mohu ji jedině doporučit!



17 komentářů

  1. Moc hezké opálení a plavky také vypadají dobře:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nemá chybu! Super, jdu do toho :-)

    OdpovědětVymazat
  3. opaleni ze slunce je zadarmo :) ale jinak moc krasne ^^

    OdpovědětVymazat
  4. Adore your bikini, great body.

    xoxo

    OdpovědětVymazat
  5. Hubená :O :D Plavky z H&M že ano? :)

    OdpovědětVymazat
  6. s He-Shi jsem taky spolupráci nedávno navázala a už se těším až budu vše zkoušet ;))

    OdpovědětVymazat
  7. "jen" 590:D no, to už je dost peněz

    OdpovědětVymazat
  8. kde je foto před? Jak mám poznat rozdíl? 590Kč je opravdu hodně :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. foto před jsem bohužel nevyfotila a cena není nějak hrozivá když ti solárko vyjde na mnohem víc i nástřik ,)

      Vymazat
  9. tenhle příspěvek mi seslalo samo nebe!Díky, určitě vyzkouším!

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne