The Cutest Brand Ever

úterý 19. června 2012

Červen, 19
Pokud mám zmínit značku s " postavičkou ", rozhodně to vyhraje Paul Frank. V sobotu jsem byla na celodenním plánovaným výletě a tuhle mini sporotvní tašku jsem si nemohla odpustit :D Mám ji sice přes dva roky, ale nejroztomilejší taškou u mě bude vždy číslem jedna :D Hezký zbytek dne :)

12 komentářů

  1. Krásná taštička Annettko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)
      a prosím tě, píšu pro jeden internetový eshop www.sampony-kosmetika.cz a nevadí, že jsem v článku zmínila tebe, tvůj blog a nápad na zesvětlování vlasů medem a skočicí?,)

      Vymazat
  2. vůbec mi to nevadí :) ba naopak ;) jsem ráda, že se to chytlo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Paul Frank nejlepšííííííííííí

    OdpovědětVymazat
  4. Když tak Annett až článek vyjde nebo jestli tam už někde je tak mi na něj prosím pošli odkaz ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Nojoooooooo, Paul Fraaaaank, se ti nedivíííím :)

    OdpovědětVymazat
  6. je pěknáá :) taky mám tašku s Paulem ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta taštička je kouzelná! ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Hezká taštička! :) Můžeš nám říct jak dopadl výlet na Letňany? Jsou už nějaké slevy? Dnes jedu na Chodov tak se také podívám ale času moc mít nebudu :(

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, Paul Frank je super. Asi před rokem jsem viděla v jednom secondhandu takovou kosmetickou taštičku, a teď mě mrzí, že jsem si ji nekoupila =D

    anesagill.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne