Fake Dress

úterý 12. června 2012

Červen, 12
Doma mám leopardí šál, který je neskutečně dlouhý a nosím ho nejradši na podzim a zimu. Jak tak jsem na něj koukala, tak jdou z něho udělat různé šaty různých střihů. Jeden takový můj experiment vznikl aktuálně :D Ale abych vytvořila " objem " musela jsem je sepnout páskem a ten mi přijde, že se k tomu zas tak moc nehodí :D 

Mimo to jsem v plném pracovním nasazení s přípravami s magazínem červen-červenec. Jsem neskutečně ráda, jakou mi dáváte podporu a také mě těší, že chcete s magazínem spolupracovat. Už teď ale prozradím, že se můžete těšit na kosmetický rozhovor s nejúžasnější bloggerkou! Nápověda: Její líčení je vystaveno v parfumerii Sephora ;) Hezký zbytek dne! INSTAGRAM FORMSPRING


32 komentářů

  1. to bude určitě Mia, nebo ne? :)
    šatošátek je drsnej :D!

    OdpovědětVymazat
  2. Mia :)
    Ooo luxus šátkové šaty :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá to zajímavě i s páskem ;)

    a na Miu se těším!

    OdpovědětVymazat
  4. Beautiful dress Annette ♥

    OdpovědětVymazat
  5. mně se to líbí s tím páskem :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jako šaty to vypadá božsky, ale je fakt, že ten pásek by to chtělo trochu jiný, nějaký "nelesklý" by stačil.=))

    OdpovědětVymazat
  7. ty šaty jsou úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych řekla že se ten pásek i hodí :)


    Zvu tě na bohatou giveaway :'))
    www.dreamaboutvendy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. tak to vypadá hodně dobře :) a na časopis už se opět těším, krásně se čte :)

    OdpovědětVymazat
  10. tak to se těším na rozhovor (také tipuji Miu) :)

    OdpovědětVymazat
  11. wow, skvělý nápad! na rozhovor s Miou se těším :-))

    OdpovědětVymazat
  12. Ty šaty vypadají hodně dobře! :)

    http://lovelystuffbydasha.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Tak na rozhovor s Miou se už těším! :) A tohle je super nápad a náhodou to vypadá moc dobře!

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá to moc dobře Annettko, jinak se moc těším na další číslo magazínu ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. vůbec bych neřekla, že je to šála :D :)

    OdpovědětVymazat
  16. To vypadá dobře :) a ani ten pásek naní špatný :) Také se moc těším na nový magazín a na Miu :)

    OdpovědětVymazat
  17. Úžasné sexy šálové šatičky!:-)
    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  18. Ta za prvé ty šaty jsou nádherné a za druhé, pěkně jsem se začervenala, když jsem si přečetla, jak hezky jsi čtenáře nalákala na rozhovor se mnou. :DD:* Sama se už na další číslo moc těším:)

    OdpovědětVymazat
  19. Páni :D od šiat na nerozoznanie!

    OdpovědětVymazat
  20. kdybych si nepřečetla nadpis, tak si myslím, že to jsou vážně šaty :D
    a na magazín už se moc těším!

    OdpovědětVymazat
  21. Pásek bych možná zvolila trochu jiný, ale jinak je to skvělý nápad a moc se mi to líbí, vážně to vypadá naprosto jako šaty :))

    OdpovědětVymazat
  22. Woow kdybych si nepřečetla, že je to šátek tak bych vůbec nic poznala. Skvělej nápad!

    OdpovědětVymazat
  23. Tak nakonec ten obrázek/ kresbu/ módní návrh mám. ;)
    Není to úplně jak jsi si představovala, ale snad to stačí.

    Mám to na blogu. :-)

    Domča.

    OdpovědětVymazat
  24. To ako úprosím ťa:O Je t úžasné. WOW! Šikulka.
    Ellie

    OdpovědětVymazat
  25. super nápad ;) ukáž aj tie ostatné experimenty s tou šatkou :)

    OdpovědětVymazat
  26. Uuu ty seš umělec!))) a nechceš tady poskytnout návod jak na to, já jsem moc labilní na to abych dokázala něco podobnýho bez instrukcí. (impressivebook.blogspot.com)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne