New 4 Products of Bioderma

čtvrtek 21. června 2012

Červen, 21
Miluju značku Bioderma a o to víc si cením, že s nimi mohu spolupracovat :) Jen mě hodně mrzí, že jsem se nemohla zúčastnit B´víkendu společně s dalšími bloggerky. Zaprvé jsem měla sice už něco naplánovaného, ale stala se mi smutná věc, tak se to o to víc zkomplikovalo :( Ale vše už je v pořádku :)

Zde můžete vidět:
Krémová maska pro suché, oslabené a poškozené vlasy - ještě jsem ji nezkoušela, jelikož nemám vlasy ani suché ani poškozené, ale určitě není špatná a přenechám ji mamce :)
Čistící a odličovací minerální voda na dehydratovanou a citlivou pleť - pro mě jak stvořené! Už delší dobu jsem se vzdala klasických odličovacích mlék - pořádně mi pleť nevyčistily a parfemace mi nebyly příjemné. Tohle je něco jiného! Doporučuji vyzkoušet! Nejlepší odličovací voda ! :)
Dermální voda ve spreji ke zklidnění a osvěžení všech typů pokožky i té nejcitlivější - zázrak! V horkých letních dnů nejlepší záchrana!
Krémový šampon pro suché, oslabené a poškozené vlasy - zatím jsem také nezkoušela, ale člen rodiny ano chválí ho :) FORMSPRING

9 komentářů

  1. micelárky od biodermy mám dvě a mám je děsně ráda! :)

    OdpovědětVymazat
  2. ten šampon i s maskou mám a po prvním použití jsem nadšená - vlasy jsou nadýchaný a voněj :)) uvidíme, jak to bude dál a jestli skutečně uvidím výsledky v budoucnu :) dost mi vlasy padají, lámou se a bývají bez lesku.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta voda ve spreji by se mi dost hodila..hlavně teď v létě!!
    Můžu se zeptat..kolik je asi tak cena té vody? ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to dobře .) A i kamarádka mi značku Bioderma chválí :) Mohla bych s etaky zeptat kolik asi ta voda stojí?

    OdpovědětVymazat
  5. Závidím!!!!
    Chci si pořídit brzy šampon :)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji ke spolupráci, já si chci pořídit hydratační krém, zkoušela jsme ho od kamarádky a je super :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, voda micelární to je opravdu super výrobek, doporučuji! :) Na mem blogu jsem tě pozvala ke hře. Podívej se pokud budeš mít chvilku :)

    OdpovědětVymazat
  8. gratuluji ke spolupráci, doufám, že se dočkáme rozsáhlejší recenze ;)

    OdpovědětVymazat
  9. dnes jsem zrovna psala o tom šamponu a masce :)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne