Must-Haves: Colour&Go Essence

neděle 19. srpna 2012

Srpen, 19
Po příjemné dovolené opět na blogu. Doslova jsem si zamilovala tyto nové laky na nehty od Essence. Nabízených je nespočet a já si oblíbila odstín 109, 125 a 124. Naprosto doporučuji tyto laky vyzkoušet :-) Jsem z nich nadšená! Ve čtvrtek mě čeká pracovní povinnost - tisková konference v OC Arkády na nově představenou kolekci PODZIM/ZIMA 2012 s.Oliver. Jsem tedy zvědavá.. :-) xx

14 komentářů

  1. hlavne ten modrý je krásny :)

    OdpovědětVymazat
  2. ten modrý se mi moc líbí, uka na nehtech! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné barvy!

    OdpovědětVymazat
  4. Ty barvy jsou fakt skvělý!!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten modrý je vážný super. Já už se jich nemůžu dočkat! =)

    anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. já zkoušela ten broskvový, ale s zlatýma šupinkama a nic moc teda :(

    OdpovědětVymazat
  7. určitě si nějaký pořídím, laky od essence mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  8. parádní barvy!

    http://missfreezingcold.blogspot.cz/ (party,love&drama)

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám žlutý a je úplně k ničemu! Vůbec neschne,nekryje a barva po nanesení je úplně odlišná...

    děs..


    www.pavlinajavurkova.blogspot.com

    xoxo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě žlutá nenadchla :(( za to ta modrá je DOKONALÁ! :-)

      Vymazat
  10. krásné barvičky! určitě vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
  11. všechny 3 barvy jsou supeeer ! :))

    OdpovědětVymazat
  12. Ten prvý je supeer.. hneď zajtra si ho letím kúpiť :)))
    http://tournesoldanslanuit.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. ten prvý si musím kúúpiť, je úžasný:D)

    budem rada, keď sa prídeš pozrieť:)↓

    nati

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne