Never Leave Minerals From The Dead Sea

úterý 7. srpna 2012

Srpen, 7
Má dlouhodobá spolupráce se značkou NevO Dead Sea SPA, která přináší produkty výhradně s obsahem minerálů z Mrtvého moře, mě natolik nadchla, že tento body lotion doporučuji každému! Vyzkoušela jsem snad stovky tělových mlék, ale tento překonal i Sephoru. Jedině doporučuji! Mé články o produktech si můžete přečíst ZDE. xx

7 komentářů

  1. Já mám tuto značku ráda na nehty. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Když pročítám tvoje články a jejich stránku, tak si tak říkám, že to doopravdy musím zkusit! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo také používám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě bohužel tato značka odrazuje díky otravným prodejcům, kteří odchytávají v obchodních centrech každého, kdo jde kolem. Jinak věřím, že produkty jsou kvalitní, ale toto mě nehorázně vytáčí pokaždé

    OdpovědětVymazat
  5. tenhle krém je nejlepší na světě!!!

    OdpovědětVymazat
  6. jsem ráda, že nejsem jediná v republic, kdo zná NeVo :)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne