New Bershka´s Heels

neděle 26. srpna 2012

August, 26
I při svých 178 cm jsem neodolala těmto high heels <3 Co mě opravdu potěšilo? Koukněte na video ANNETTE, které se soustředilo na aktuální číslo! :) Krom toho jsem nesmírně ráda, kolikrát již bylo nové číslo shlédnuto! Přes 2500! Neuvěřitelné, děkuji! xx FORMSPRING 

13 komentářů

  1. botičky jsou vážně krásný :)

    OdpovědětVymazat
  2. luxusní a vypadají velice dobře! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ah <3 taky bych neodolala, taky měřím přes 175cm a přítel je bohužel stejně velký, takže si takové krásky nemůžu dopřávat. :(:D

    OdpovědětVymazat
  4. Sou nádherné! Závidím! Já tam byla nedávno a bohužel tam už žádné pekne heels nebyly :/

    OdpovědětVymazat
  5. 178cm? Páni co já bych za to dala :) Nádherné botičky :)

    OdpovědětVymazat
  6. vypadají krásně:) já mám o 2 centimetry míň, a jednou za čas si podpatky taky vezmu...ale jen když nejdu s přítelem:D

    OdpovědětVymazat
  7. wow, jsou opravdu nádherné! :)

    OdpovědětVymazat
  8. tyyjo, kolik maj ty podpatky? nebo spíš, kolik s nima pak měříš? :) ty boty jsou pekny.

    OdpovědětVymazat
  9. Botičky jsou úžasné! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jsou jednoduché a to se mi líbí :-)

    www.pavlinajavurkova.blogspot.com

    xo

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne