Style Snapshots #1

úterý 7. srpna 2012

Srpen, 7
Po dlouhé době tu opět vidíte aktuální style snapshot. Vlasy jsem se rozhodla oživit, a proto jsem se vrhla po čtyřech Syoss 0-12 platinových odbarvovačů :D Výsledek mě ale samotnou mile překvapil :) A co se udělo v ANNETTE? Rozhovor přijala bloggerka - Maytedoll - o které jsem se dočetla na webu Kim Kardashian. Maytedoll je dokonale inspirující se skvělým stylem. Na rozhovor se můžete těšit již 23.8. Mějte hezký zbytek dne! FORMSPRING





[ blouse H&M, high-waisted shorts New Yorker, shoes Tamaris, bag Oriflame ]

33 komentářů

  1. mas krasny vlasy a celkove ti to slusi!:)

    OdpovědětVymazat
  2. jé moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. moje krasna princezna!! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :P ja jsem ale anonym xD ale odhalila si me no *_*

      Vymazat
  4. Pánečku! Luxus outfit :)

    OdpovědětVymazat
  5. jednoduše paráda Annette :-)

    OdpovědětVymazat
  6. bozemuj, oboci !!!! kde je ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. obočí mám od přírody světléé, protože sem bývala blondýna. tužkou ani barvit si ho nemůžu, protože mi to absolutně nesedí ;)

      Vymazat
  7. Maytedoll!!! No páni! :)
    Jinak já nemám ráda melíry, ale to je můj problém, neříkám, že Ti to nesluší. Za to miluji Tvé nohy!! Jsou naprosto božské! Děláš nějaký speciální sport nebo cviky nebo jsou to geny? Také bych chtěla takové nohy, ale bohužel mi příroda nadělila drobné tělo + baculaté nohy :/ :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No bude to znít hloupě, ale já s nimi nic nedělám. Vlastně ani nedělám žádné cviky, ale je fakt, že jsem chodila 9 let na scénický tanec/balet, tak možná tím. A děkuji :))

      Vymazat
  8. vlasy sú super .. krásna si :)
    teším sa na rozhovor, super tip na blog :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vlasy máš veľmi pekné. Fakt ti to pristane mám pocit, ako by ťa to rozžiarilo :) A na ten rozhovor sa fakt veľmi teším! :)))
    http://tournesoldanslanuit.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Souhlasím s Karin :)Paráda to je

    OdpovědětVymazat
  11. Moc ti to sluší,jednoduché a šmrncovní :-) Šortky mám také,jsou skvělé.Vlasy tě příjemně oživily :-)A blog Maytedoll ráda sleduji,miluju její styl.Ráda si s ní přečtu rozhovor.

    OdpovědětVymazat
  12. Jak se pěstují takové vlasy?? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude to znít hloupě, ale já s nimi nic nedělám:D:/ používám Garnier šampon ( takový červený ) + balzám a to je vše.. jinak před tepelnou úpravou si dám ochranný spray Loreal)

      Vymazat
  13. Páni moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ty vlasy vypadají skvěle!

    OdpovědětVymazat
  15. Moc ti to sluší. Máš krásné nohy :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ty seš kočka! Taková postava :)

    OdpovědětVymazat
  17. Můj šálek kávy. Tyto barvy jsou to nej. A takhle dobře sladěné, celkový styl. Skvělé. :)))

    OdpovědětVymazat
  18. great outfit, love your sandals! :)
    xoxo

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne