Teen Vogue August 2012

úterý 7. srpna 2012

Červen, 7
Miunlý týden jsem byla ve Francii a když si pořizuji suvenýry tak nekoukám po nic jiném než po časopisech. Neumíte si ani představit, kolik časopisů ve Francii mají. Je to země s 60 mliony obyvately - takže se to dá čekat - ale prostě neuvěřitelné, a to nemmluvím o Americe. Můj nejpřekvapivější úlovek bylo právě aktuální číslo Teen Vogue. Sama jsem tomu neuvěřila. Ale očekávala jsem od něho mnohem víc. 3/4 časopisu jsou reklamy a pořádný text? Jen dva články. To mě celkem překvapilo. Jinak nic moc obsah. To už jsem si drze řekla, že ten můj ANNETTE je lepší :D . Ale i tak jsem byla ráda, že jsem ho získala :D
FORMSPRING

8 komentářů

  1. to je škoda, ale aspoň titulka je fajn. akosi začínam mať rada emmu, keď som si ju konečne odškatuľkovala ako tú, čo hrá v blbých komédiách po tom, čo som videla čiernobiely svet :)

    OdpovědětVymazat
  2. máš pravdu. sama jsem si kdysi koupila v americe pro potěšneí teen vogue a nic moc.

    OdpovědětVymazat
  3. já si takhle ze Zakynthosu přivezla Marie Claire, kupodivu tam měli britské vydání, tak jsem jím listovala, a přišlo mi fajn, tak jsem ho koupila.. Sice je asi každá třetí stránka reklama, ale když tak jsou články, tak stojí opravdu za to.. Ještě jsem si brousila zuby na 2 čísla ELLE, Vanity Fair, Grazia, Glamour a Cosmopolitan.. Jen jsou neuvěřitelný ty ceny :/

    OdpovědětVymazat
  4. Ve Francii jsem si koupila i normální Vogue a skoro pět eur za plátek reklam, co mi zdarma chodí do schránky... Never more :D

    OdpovědětVymazat
  5. No presne, ja som zažila tiež niečo podobné s Vogue :D toľko reklám , že som mala prolbém normálne násť text článku

    OdpovědětVymazat
  6. Začíná mě to štvát! Né že bych se na reklamy nerada dívala, ale ráda bych si i něco početla :)
    ~ The Diary Of Pie Rette ~

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně tak, polovina časopisů je samá reklama a pořádný článek nikde :(

    OdpovědětVymazat
  8. presne .. hlavne VOGUE a Teen V. sú plné samých reklám ;/

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne