Warehouse´s Studded: Knitwear&Clutche

úterý 28. srpna 2012

Srpen, 28
Opět jsem se vrhla na zahraniční e-shopy a objevila jeden, kde mě uchvátily především studded clothes! Warehouse. Mé typy vám zde ukazuji. Jedná se o knitwear, který mě uchvátil svou krémovou barvou a malých cvočků na ramenách. Druhé je psaníčko, které mě ucvhátilo ihned. Upřímně, asi bych více unosila svetr přitom si ale hodně potrpím na kabelky a psaníčka :D Mé východisko určitě zanedlouho poznáte :-)

Mimo to jsem dnes byla celé odpoledne v centru Prahy a oslovila mě nová AMISU kolekce v NY. A co vy? Máte už políčeno na nějaký podzimní úlovek? :-)



9 komentářů

  1. Já mám nejradši jednobarevná psaníčka, ale ani tohle není špatné. :)
    Včera jsem byla v Centrálu, ale nějak mě nic neoslovilo..

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je fakt zajímavé psaníčko :) Šla bych do něj! Ale i do svetru :D

    OdpovědětVymazat
  3. ten svetr je super, moc se mi líbí ta barva!:)

    OdpovědětVymazat
  4. hezký svetr! A Warehouse tady nemáme?? Viděla jsem ho v Německu :)

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj, zvu Tě na mojí giveaway :) http://janniebel.blogspot.cz/2012/08/the-first-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  6. Ten svetr je super, akorát bych se bála bílé barvy, protože jsem nešika =D

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju cvočky, takže obě věci se mi moc líbí :) Já mám políčeno na jeden ocvočkovaný svetr z teranovy a samozdřejmě spoustu dalších věcí :D

    OdpovědětVymazat
  8. Přesně něco takového hledám, je perfektní!

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne