I Would Like To Say...

středa 19. září 2012

Září, 19

Na fotce je takový můj sešit pro ANNETTE, kam si veškerý rozhovory, obsah, kostru nového čísla, inzerce píši.. Příště se můžete těšit opět na várku módy :) Mimo to, teď mám úžasné období, vše se daří, jde to podle plánu, ve škole se daří, práce jde úplně skvěle - jsem opravdu ráda a cením si toho, že mohu dělat práci, která mě velice baví a naplňuje..:) Další věc, která mě neskutečně naplňuje je ANNETTE. Projektu jsem upřímně moc šancí nedávala, ale když se jde takřka přes mrtvoly, jistý výsledek se pomalu ale jistě objeví. ANNETTE beru součástí mého blogu, je vidět, že jste si ho celkem oblíbili, což je pro mě neuvěřitelné, vždy bylo mým snem mít magazín, který by čtenáři rádi četli nebo v něm aspoň listovali. To se mi splnilo a opravdu nevím takhle slovy, jak ten pocit popsat... Je to neuvěřitelné! Děkuji za veškerou podporu za těch 11 měsíců.. třeba se jednou dočkáme i tištěné formy... :-)



16 komentářů

  1. je super, že máš takú radosť :) magazín je naozaj skvelý :) teším sa na ďalšie číslo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zvu na giveaway o super legíny od Choies.com :)
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2012/09/prinasim-vam-novou-opravdu-skvelou.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  3. Ke čtenosti magazínu nezbývá nic jiného než pogratulovat!! :)
    Stačí věřit s jít si za svým snem.
    Jen tak dál. :)

    OdpovědětVymazat
  4. obrovska gratulace Annette :) tesin se az si casak koupim v trafice!:)

    OdpovědětVymazat
  5. jsi super! :-)))

    www.pavlinajavurkova.blogspot.com

    xoxo

    OdpovědětVymazat
  6. Řekla bych, že jsi zkrátka vzorem pro pro ty, kteří mají také svůj sen a hlavní je to nevzdát ale jít si hrdě směrem vpřed :) Doufám, že někdy vydáš svou biografickou knihu :)

    OdpovědětVymazat
  7. strasne mi to pripomina ten vysledny book z The Devil wears Prada po ktory mala prist Andrea do sefkinho bytu :)je to super ! :) prajem ti aj nadalej nech sa ti vsetko tak dari ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Me to taky pripada, ale jetse ten book neni tak vychytany:) Jinak dekuji za mily komentar, dekuji vsem :)

      Vymazat
  8. Časopis Aneette miluju! Moc Ti fandím, skvělá práce =) Určitě by ses tím mohla živit =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni! Děkuji Ti moc!!!!! =))))* Uvidíme, ale třeba se to jednou podaří :)

      Vymazat
  9. Miluji tvuj casopis, si nejlepsi jen tak dal!! ♥

    OdpovědětVymazat
  10. ja myslím, že na hmotnú podobu dlho čakať nebudeme :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tvůj časopis mám moc ráda a moc ti fandím!:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Annette je uzasny magazin, ve kterem vzdy najdu neco, co uz dobre znam, co je pro me nove a co mi je uzitecne a prijde mi zajimave. Libi se mi, ze si ziskava pravidelne ctenare a doufam, ze neusnes na vavrinech a budes ho dotahovat k dokonalosti. Preju hodne zdaru :)

    OdpovědětVymazat
  13. Je super že jsi tak spokojená a daří se ti :) Tvůj magazín je super, kbyby vycházel v tištěné podobě tak by to bylo ještě lepší :) Už se nemůžu dočkat nového čísla :)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne