Lace Dress

čtvrtek 20. září 2012

Září, 20

Nedávno jsem si pořídila v H&M tyto krajkové šaty, ve kterých také brzy nafotím style snapshots. Zítra se chystám na módní přehlídku VSUP Fashion Show a Dreft Black Card organizované Dreft Fashion Week :) Jsem zvědavá.

K minulému postu: Jsem nadšená, jaké reakce jsem si přečetla ! Naplňuje mě to a přísahám, že s tvorbou ANNETTE nepřestanu. Protože když vidím ty zpětné reakce, je to k nezaplacení.

16 komentářů

  1. Krásné šatičky:) Rozmýšlím se nad nimi v černé barvě:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
  3. tyhle šaty mám v černé, jsou krásný:)
    akorát mě štve, jak se vyhrnujou při chůzi:D

    OdpovědětVymazat
  4. ty šaty jsou nejkrásnější! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Šatičky vypadají krásně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Jůůůů, ty jsou parádní Annett!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Love this dress!

    OdpovědětVymazat
  9. ty šaty vypadají úžasně :) těším se na fotky ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné tyhle šatičky!! V té bílé možná i lepší než v černé. Zítra na té první přehlídce se dost možná potkáme :))

    OdpovědětVymazat
  11. tieto šaty mala moja kamoška iba v čiernej farbe a raz mi ich aj požičala!! :) vyzerajú geniálne

    OdpovědětVymazat
  12. wow, vypadají nádherně! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Prekrásne šaty! Teším sa až ich uvidím na tebe :)

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné! tento typ šatů mám moc ráda:)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne