No.1 Studded Heels

středa 12. září 2012

Září, 12
Okované boty se stávají čím dál více hitem obuví číslo jedna. Sama sebe se zeptejte a uvidíte, že odpovíte stejně - Proč nás tyto okované věci přitahují? Co na nich vidíme? Jistým faktem je, že dodávají stylu ten správný šmrnc a outfit dokážou okamžitě oživit. Druhý faktem je, že není moc lidí, kteří se jich odvážejí nebo je neumí správně zkombinovat. Když už takového člověka potkáme, tak jen obdivujeme. Zapomeňte na mnoho okovaných věcí - čeho je moc, toho je příliš! Vezte se na té správné vlně a držte se tvrzení: V jednoduchosti je krása. Stačí bílý top a shortky. Samozřejmě ke koženým legínám působí sexy. Boty můžete vybírat z celé škály zahraničních internetových e-shopů . V České republice není mnoho obchodů, kteří by nabízeli právě tyto boty. Pokud máte zálusk na opravdu unikátní kousek za větší objem peněz, Christian Louboutin právě jedny takové nabízí.

Mimochodem zítra jedu na Prague Fashion Weekend společně s Petrou Jel - se kterou píši na Krasna.cz - jsem velmi zvědavá a doufám, že to vše zvládnu.. :)

článek zkopírován z ANNETTE
 




12 komentářů

  1. Oooh, i need all them !

    OdpovědětVymazat
  2. viděla jsem včera v destroyi na smíchově! a hned několikery!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já právě taky:) Ale neměla jsem vůbec čas, jen sem kolem toho prolétla. Nevíš, za kolik byly?:)

      Vymazat
    2. :) vůbec netuším, jen jsem si je osahala a šla jsem..

      Vymazat
  3. Nádhera, mít je k čemu nosit, hned je beru! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Upřímně? Mě nezaujaly :/

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera, ocvočkovaným věcem jsem naprosto podlehla :)

    OdpovědětVymazat
  6. Druhé od začátku jsou geniální :-) Jinak cvoky se mi líbí právě jen na obuvi.

    OdpovědětVymazat
  7. Užijte si Prague Fashion Weekend! :) Jinak přemýšlela jsem že si ty okované boty koupím, byli dost podobné těm prvním, ale nakonec jsem si je nevzala. Viděla jsem je v Janis shoes na Václaváku :)

    OdpovědětVymazat
  8. Musím říct, že toto je věc, která jde naprosto mimo mně :-))
    Doufám, že pak napíšeš z PFW nějaký report :-)

    PARIS-LONDON giveaway

    OdpovědětVymazat
  9. super topánky!

    Pozývam ťa na GiveAway
    http://violetwitch-eve.blogspot.sk/2012/09/giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne