One Day, One Photo

sobota 8. září 2012

Září, 8

Aktuálně nejnovější fotka ;-) Dlouho jsem nic nenafotila, tak jsem to chtěla napravit. Doufám, že si užíváte víkendu! Dnes mi také přišel mail, kde jsem pozvaná na Prague Fashion Weekend :-) Tak jsem zvědavááá, jak bude celý weekend probíhat. Zítra očekávejte další post. xx

FORMSPRING



[ blouse H&M, jeans Bershka, heels Bershka ]

16 komentářů

  1. boty ♥!
    a máš krásnou postavu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejúžasnější fotka! Pánejo.. modelka :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tebou být, tak si hvízdám!:D Jste úžasná, slečno!

    OdpovědětVymazat
  4. ty naše kráááásko největšííííííí :)

    OdpovědětVymazat
  5. si krasna baba so super postavou, ale nechcela by si si trosku zvyraznit obocie? trosku sa straca a to je skoda:)

    OdpovědětVymazat
  6. neuvěřitelná! sakra ty dlouhé nohy to je něco úžaasného! :)

    OdpovědětVymazat
  7. beautiful look ;-)
    thanks for visit, i'm following your blog!

    OdpovědětVymazat
  8. gratuluju!:) já se tam chtěla jet taky podívat. no snad mi to vyjde příští rok:)

    OdpovědětVymazat
  9. těším se na report z PFW! :) a jsi nádherná!

    OdpovědětVymazat
  10. have no words.. awesome :))

    OdpovědětVymazat
  11. jsi krásná, sekne ti to :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné botky! Na PFW jdu také, třeba se potkáme:)

    OdpovědětVymazat
  13. sluší ti to moc, hlavně ty botičky

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne