Style Snapshot #4

neděle 23. září 2012

Září, 23

Fall is coming! Vždy jsem říkala, že nemám ráda podzim, ale najednou se ve mně názor radikálně změnil k opaku. Nejvíce miluji tu podzimní atmosféru a na to mě navedl film Báječný svět shopaholiků. V podvečer se procházím uličkami Pařížské ulice, obdivuji výlohy, piji vanilkové Starbucks, pročítám nejnovější číslo Elle -- Cosmopolitan... už se těším!

Milujete šperky? Chcete si udělat radost šperkem i zadarmo? Doporučuji navštívit STRÁNKU - nick je " korálky " a heslo " korálky " - kamarádka vyrábí korálky a byla by ráda, kdybyste si něco " odnesli " :) - tam je vše ZADARMO - kontakt: sabina.aero@volny.cz nebo Facebook. Na této STRÁNCE najdete šperky na ceně dohodou. :-)

Zítra očekávejte fotky z pátečního Dreft Fashion Weeku.




[ sweater H&M, leggins H&M, bag www.svetshopaholiku.cz, ankle shoes Zara]

27 komentářů

  1. Panejo! Ta kabelka! Vypadá jak Birkin :) Tu musím mít! :D .)

    OdpovědětVymazat
  2. Bez chyby :-) !! Ta kabelka je fakt luxusní.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, ta kabelka je super! Úplně si také představuji tu podzimní Pařížskou ulici =)

    OdpovědětVymazat
  4. outfit dle mého gusta! moc ti to sluší ;) já mám ráda podzim, když zrovna neprší. nerada chodím v dešti :D

    OdpovědětVymazat
  5. NÁDHERNÁ jsi, Annette :-) Outfit prostě na jedničku a také jsem ráda, že opět rozjíždíš posty s outfity :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nojoo, Báječný svět shopaholiků ♥
    Vypadáš skvěle a ta kabelka je úžasná! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Beautiful sweater, Dear!
    You look perfect :)

    OdpovědětVymazat
  8. WOW! Ten svetr je perfektní! <3 Sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  9. ...look famous!

    OdpovědětVymazat
  10. Anet, moc ti to sluší a vypadáš opravdu dobře:-) Na tu kabelku jsi mě docela nalákala!:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělé. :) Přidávám si tě do sledování (tusím, že ode mě follow ještě nemáš) a taky nevím, jestli ty sleduješ mě. :) Tak se ke mě kdyžtak koukni.http://elizabethlore.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. krasna kabelka!!!

    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. jsi nádherná!))
    na mě tento rok taky padla nějaká podzimní nálady, vždycky jsem pozdim nesnášela, a teď už nechci, aby někdy skončil.. a ke všemu teď ty kolekce v obchodech.. pohodička))

    OdpovědětVymazat
  14. ty melíry na tobě jsou divný..vypadáš jako obarvená cikánka :-((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na leto to bylo super ptz se mi to od slunce zesvetlilo vice,ale ted na podzim to zase prebarvim..nejlip de citim v tmave:)

      Vymazat
  15. Anet, uplne uzasne...presne takyto styl obliekania zboznujem, jednoduchy, ale pritom neskutocne trendy...a kabelka...ach az mi pri nej tecu sliny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Tino! Vážím si toho :))

      Vymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne