Style Snapshot #5

sobota 29. září 2012

Září, 29

Dnes jsem se měla zúčastnit srazu bloggerek Den s Biodermou, ale jelikož jsem od čtvrtka nachlazená a necítím se zrovna nejlíp, musela jsem to zrušit.. Mrzelo mě to, ale doufám, že se příštího setkání zúčastním!

K postu: Během týdne jsem vyfotila opět Style Snapshot - tentokrát s okovanými ankle shoes :) Doufám, že si prodloužený víkend užíváte a přeji hezký zbytek dne.




[ blazer Reserverd, leggins Bershka, bag www.svetshopaholiku.cz, ankle shoes N2H ]

17 komentářů

  1. štveš mě :( jsi nádherná a máš božský styl

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný outfit, líbí se mi ta kombinace bílé a černé. A ty botky - nádhera. Fakt ti to moc sluší! =)

    OdpovědětVymazat
  3. Prostě dokonalost..chtěla bych vlastnit tvůj šatník!!:D

    OdpovědětVymazat
  4. hezky boty!

    http://missfreezingcold.blogspot.cz/ (party,boys&drama)

    OdpovědětVymazat
  5. jsi opravdu krásná a tvůj styl miluju! :)
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  6. Tvůj styl je parádní s tím musím jedině souhlasit a krásná jsi taky..,)

    OdpovědětVymazat
  7. další krásný outfit .. na tobě vypadá všechno tak krásně :))

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasný outfit! Jsi nádherná :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. PARÁDA ANNETTE!

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj ahoj jsem nová čtenářka a fanynka na tvém super stylovém a krásném blogu. Díky odkazu, který jsi dala na FB na stránku sraz blkoggerek :-)

    s pozdravem Dia z http://handbagforladies.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne