Style Snapshot #6

neděle 30. září 2012

Září, 30

Black, Leather, Simple!
Po dlouhé době si můžete všimnou, že skoro každý den přidávám outfit posty. Řekla jsem si, že jsem opravdu hodně dlouho nic takového neaktivovala, a tak se můžete těšit na style snapshoty skoro každý den.. :) Hezký zbytek večera!

K postu: Celkově jsem to pojala Black, Leather and Simple. Mám ráda černou barvu, ale to neznamená, že ji musím nosit dennodenně. Občas mám takovou náladu a vyrazím v ní. Kitten heels jsem ven vytáhla po půl roce a musím říct, že se na nich chodí skvěle :)



[ jacket H&M, leggins H&M, bag www.svetshopaholiku.cz, kitten heels  H&M, leopard print H&M, black tunic Ann&Christine ]

9 komentářů

  1. Opět skvělý outfit..:)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, to koukám! Skvěle sladěné a vlasy v culíku ti moc sluší.!

    OdpovědětVymazat
  3. Nejkrasnejsi!!! *-* a souhlasim vlasy v culiku Ti vazne moc slusi Lasko, tady to mas potvrzene :P :*

    OdpovědětVymazat
  4. nemám slov! super super super styl!

    OdpovědětVymazat
  5. oh wow! That is so cute!
    I really like your style! it's very classy!
    I can't wait to be back to your blog to see some more posts from you!
    have a great day!
    ;D
    ~Morgan

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne