VSUP Fashion Show & Dreft Black Card

pondělí 24. září 2012

Září, 24

Jelikož jsem se s přítelem v pátek vydala na dvě přehlídky ( VSUP & Dreft Black Card ), tak vám zde nabízím menší ochutnávku. Kdybych je měla porovnat mezi sebou, řekla bych, že modely VSUP se mi líbily o něco více :-)

Opět jsem "rozjela" outfitové posty, takže zítra opět jeden takový očekávejte :)






11 komentářů

  1. Krásné outfity a na poslední fotce vám to sluší :-) Také bych někdy chtěla vidět nějakou modní přehlídku, ale většinou vždycky když se v našem městě něco takového koná, tak to propásnu :D
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to moc děkujeme :) Ja take nikdy na zadne nebyla, az vlastne diky dreft fashion weeku a prague fashion weekeundu, jinak se taky nikdy moc nikam nedostanu :D

      Vymazat
  2. Aaaaww!! Lovely photos :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásní jste :) A fotky jsou super!

    OdpovědětVymazat
  4. škoda, že ty fotky jsou dost nekvalitní :/:)
    já na módní přehlídce snad ještě nebyla (jednu jsem prošvihla kvůli koncertu coldplay a zřejmě za moc ani nestála :DD), ale myslím si, že by mě víc bavilo to okukování stylových lidí okolo takových akcí :) musí to být super, co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, protože mi samozřejmě můj táta nedovolil si s sebou tahat zrcadlovku:D:/ takze jsem musela mít jen kompaktní.. joo to jo ,)

      Vymazat
  5. ja na prehliadky veľmi nie som, ale na Dreft by som chcela ísť!

    CHANEL GIVEAWAY http://cheryldelarge.blogspot.sk/2012/09/chanel-eau-de-parfum-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. na té poslední fotce jak celebrity ;) sluší vám to!

    OdpovědětVymazat
  7. Musí to být supe zážitek :) Na té poslední fotce Vám to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Zkratka celebrity :-) Krasny par jste.

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne