Cap Toe Heels

úterý 16. října 2012

Říjen, 16

Sice je podzim a měla bych spíš myslet na obuv vhodnou pro chladné dny, ale nemůžu si pomoct. Doslova mě oslovily cap toes heels. Jehly do tvaru ostré kovové špičky nejlépe v černé barvě jsem si vyhlédla v F&F na eshopu. Sice jsem je "naživo" neviděla, ale neřekla bych, že by vypadaly špatně. Je mi jasné, že bych je jedině nosila na nějaké akce, protože jen tak si v nich vyrazit v tomhle počasí není ideální, ale kdo ví, třeba se ještě babí léto vrátí :)

Vždy, když si plánuji pořídit boty, myslím hlavně na kombinace oblečení - zda vůbec k něm botám něco mám. K těmto jsem měla jasno hned. Nemít své černé faux leather kalhoty, můj botník by byl o polovinu prázdný. Miluju je. O tom celkem vypovídá rozpočet bot a kabelek na mé polici, protože pokud je opravdu pořídím, budu muset další polici někam ťuknout (:D). K tomu jsem si nedávno pořídila collar shirt v elektricky modré barvě, kterou jste už na blogu mohli vidět. A jako třešničkou na dortu se mi zalíbila oranžová " birkin " kabelka z Ladylove.cz, ale tak bohužel není skladem, tak si buď počkám nebo se kouknu po jiných e-shopech, kde by se oranžová dala sehnat :)

13 komentářů

  1. jo jo tyhle botky se mi taky mocl líbí, ale na Liberec to není užtak od Září :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Tyto botky miluju ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Naprostá bomba! Doufám, že si je koupíš, protože vypadají fakt fantasticky.

    OdpovědětVymazat
  4. mé názory se budou s ostatními komentářy asi trošku lišit :) mě se ty špičky nelíbí

    OdpovědětVymazat
  5. Vůbec se ti nedivím Annett, i já bych si vybrala :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. Také se mi líbí, ale už to na takovéto botky není, dneska jsem přímo mrzla v balerínkách! :) A ještě ten déšť do toho.. :( No už by mohlo být zase jaro :D

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadají opravdu skvěle!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mám je v růžové a jsou skvělé. :)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne