Collar Necklace

středa 3. října 2012

Říjen, 3

V neděli jsem si objednala na VotocVohoz můj dávno vysněný collar gold necklace, který jsem nějak nemohla u nás najít. Byla jsem nesmírně ráda, když jsem ho objevila u MONOUSEK7. Překvapila mě rychlá a bezproblémová komunikace.. :) Tak mě napadlo, zda bych i já nepřidala na VotocVohoz nějaký "hadříky", protože se mi většina hromadí nebo to už ani nenosím ;)


10 komentářů

  1. Krásný" Taky jsem se po něm koukala:) Ale potom jsem našla návod na DIY a co nejdřív si ho vyrobím sama:) (tedaaa aspoň se o to pokusím:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neposlala by si mi odkaz na to diy? :)

      Vymazat
  2. beautiful necklace ! I love it

    OdpovědětVymazat
  3. ach choker! nejdriv jsem si ho udelala sama, ale pak jsem ho zahledla v H&M a v Gatu za pouhych cca 120Kč :)
    kolik stal Tebe? :")

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. já ho letos sehnala v Lindexu, je vážně moc hezký :-))

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne