My Favourite Coffee Ever

neděle 21. října 2012

Říjen, 21

3 dny jsem tu zkrátka nebyla - měla jsem dost povinností, ale od dneška se můžete těšit na každodenní přidávání příspěvků :-) Včerejší den jsem strávila v Praze a na pauzu jsem zavítala do Starbucks - doslova mě zlákala jejich novinka Apple Crumble aneb podzimní hit číslo jedna. Řekla bych, že tento nápoj se stal mým nejoblíbenějším :-)


8 komentářů

  1. NA články se těším a krásná fotka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezke :)))

    OdpovědětVymazat
  3. wow tak to by mě zajímalo! :) určitě to muselo být moc dobré

    OdpovědětVymazat
  4. Snad ho také někdy ochutnám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nápodobně Apple Crumble latte mě také naprosto dostalo! Mňamka :)))
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne