Aqua Shine Lipstick

neděle 4. listopadu 2012

Listopad, 4

Rtěnky jsem nikdy moc nepoužívala, spíše se mi doma hromadily lesky, ale včera jsem to radikálně změnila. Doma jich mám teď čtyři, ale nikdy jsem si je na sebe nezvala - kromě rtěnky Dermacol Lip Seduction odstín 02. Procházela jsem se regály DM a tato barva mě ťukla do oka. Značku S-He jsem nikdy moc nemusela, ale jejich odstíny rtěnek mě natolik zaujaly, že jsem jednu popadla :-) Řekla bych, že se jedná o nejvýraznější a nejtmavší odstín, který jsem si kdy koupila. Ani bych neřekla, že mi výrazné rtěnky budou celkem slušet. Ono když nemáte tak nalíčené oči, tak ta rtěnka vás v obličeji hodně rozzáří a hned i vypadáte líp :-)

Aktuálně: Tento týden vám představím lesk a řasenku značky Yves Rocher, se kterými jsem nadmíru spokojená! Dále očekávejte recenze na produkty Ryor a také jeden exkluzivní rozhovor s vlasovou stylistkou Olgou Svozil Karpeckou ! 

Takovou menší recenzi na tuto rtěnku čekejte během týdne ;-)


7 komentářů

  1. Vypadá luxusně :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hi! Lovely lipstick colour!
    kises!
    http://thekityshoesworld.blogspot.ro/

    OdpovědětVymazat
  3. Perfektní barva :)

    OdpovědětVymazat
  4. ted jsem taky objevila kouzlo rtenek a zejtra se chystam na dalsi lov :D

    http://missfreezingcold.blogspot.cz/ (party,boys&drama)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne