Army, translucent, red & orange

sobota 17. listopadu 2012

Listopad, 17

New in.

Army t-shirt - army styl teď hraje všude kolem a to jsem měla zálusk na army jacket, ale po marném pátrání jsem zakotvila u triku. 
Translucent blouse - průsvitnou halenku jsem dosud nevlastnila a líbilo se mi, jak Kim Kardashian kombinovala kožené černé kalhoty s Birkinkou a právě halenkou :). 
Red dress - šaty jsou moje slabost a ani těmto jsem neodolala. Na nadcházející MTV narozeninovou party se skvěle hodí :). 
Orange " Birkin" - Má posedlost kabelkami se značně projevuje a za chvíli si budu muset rozšířit poličku.. Nicméně oranžová kabelka ve tvaru á la Birkin mě naprosto oslovila. Style Snapshot pro ni právě připravuji, takže se v nejbližší době můžete těšit :) Vlastním ještě jednu černou a tmavě béžovou, proto jsem se rozhodla pro výraznější úlovek a nelituji :) Kabelka je z Ladylove a článek o eshopu a kabelce objevíte v novém prosincovém čísle ANNETTE, který vychází 30.11. :)



13 komentářů

  1. :O to triko..... boží!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, fakt :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zamilovala jsem se do tvojí kambelky! O.o

    OdpovědětVymazat
  4. Ty šaty jsou z New Yorkeru, že?
    včera jsem je tam viděla, moc se mi líbila, ale zvítězili ryfle ;)
    Jsem nová pravidelná čtenářka :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo:) Vse je nakonec z NY az na kabelku:)v NY moc.nenakupuji ale nekdy se tam.daji objevit fakt hezke veci :)

      Vymazat
  5. Úžasný, úžasný :O prosím tě, kde jsi koupila to tričko? Budu moc vděčná za odpovědd :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné věci :) taky jsem si konečně pořídila průhlednou košili. Uvažovala jsem nad touhle a nad jednou co má místo knoflíku cvočky, ta nakonec zvítězila :)

    OdpovědětVymazat
  7. ja na maskáče nie som, ale ostatné tri veci sú super =)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne