Fall Is Here

středa 14. listopadu 2012

Listopad, 14

Víkend je konečně za dveřmi :) Pro mě je středa vždy zlomem týdne, takže jakmile se den blíží ke konci/respektivě je po škole, začíná mi to utíkat. Dnes jsem post pojala z POLYVORE, kde si ukládám a tvořím své style snaphosty a tak:) Sice to není úplně přesná kombinace, ale snažila jsem se dohledat co to šlo. Zítra očekávejte recenzi na produkt Yves Rocher. Jaký? To sami zítra uvidíte. Tento týden mi také přišla kabelka tvarem Birkin, tentokrát jsem neodolala oranžové, takže outfit s ní očekávejte v sobotu:) To je pro dnešek vše. Krásný zbytek dne!


Fall Is Here! by Annette Krubner

10 komentářů

  1. Jak je středa, taky si říkám, že už je víkend za dveřmi :).. Z obrázku se mi nejvíc líbí kabelka!!! ta je boží ;)

    OdpovědětVymazat
  2. z toho kabátu se úplně roztejkam :D krásnej !!

    OdpovědětVymazat
  3. ty jsi pokazde dokonala!:)
    kabelku bych taky brala nejakou novou:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  4. Kabelka je božíííí!!! Jsem zvědavá na oranžovou :-)



    www.pavlina-javurkova.blogspot.com
    Pavlína

    OdpovědětVymazat
  5. Páni to je kouzelné, na našem blogu probíhá giveaway! Prijd se také zapojit :)!

    http://cerisefees.blogspot.cz/2012/11/nase-prvni-giveaway_3811.html

    OdpovědětVymazat
  6. Whether you are searching for specialty styling products or specific Loreal hair products, you are sure to find what you need.
    This article will explain the hair product diversion conspiracy
    and list ways that you can determine whether or not the beloved salon brand you saw in Walgreens last week was truly diverted merchandise or strategically placed by the powers
    that be. The product should be one that is made for your type of hair,
    whether it be dry, oily, curly or straight.

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne