Les meilleurs produits sont roses

pondělí 26. listopadu 2012

Listopad, 26

Všechny mé oblíbené produkty, které nejčastěji používám jsou zkrátka v růžové. Opravdu to není záměrná úchylka - mezi mé nejoblíbenější patří Bioderma Sensibio krém, hydratační krém Ryor, BB krém Dermacol, krém na ruce Yves Rocher, odličovací mléko Garnier, vyživující krém na nohy Yves Rocher a deodorant Bioderma. Se všemi jsem nadmíru spokojená :-)


Bioderma Sensibio krém -  krém používám velice dlouho. Je bezparfemace, vhodný pro jakýkoliv věk a určen pro citlivou pleť. Používám ho přes den, jelikož je i mastnější a do mrazů se hodí víc.

Hydratační krém Ryor - mou recenzi si můžete přečíst ZDE

Krém na ruce Yves Rocher - mou recenzi si můžete přečíst ZDE

BB krém Dermacol - mou recenzi si můžete přečíst ZDE

Odličovací mléko Garnier - používám ho ze všech mlék nejdéle a nejvíce mi vyhovuje. Perfektně odlíčí, ale stačí ho používám v malém množství.

Vyživující krém na nohy Yves Rocher - mou recenzi si můžete přečíst ZDE

Deodorant Bioderma - stačí to říct takhle: nejperfektnější deo!

9 komentářů

  1. Ten odličovák od Garnier je super!

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky, Garnier jich myslím má více, že? Bavíme se tu o nějakém určitém, nebo jsou od Garnieru všechny dobrý? :)

      Vymazat
  2. ke kuličkovým deo nemám moc důvěru, teď mi má dorazit Ziaja, tak uvidíme, jestli změním názor :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také jsem neměla, ale musím říct, že tenhle biodermáckej roll on nemá konkurenci! všechny spreje, rexony a podobný srágory jsem navždy zahodila :))

      Vymazat
  3. Ryor také používám a je nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  4. S Biodermou i Dermacolem jsem taktez spokojena uz dlouhou dobu :)

    http://missfreezingcold.blogspot.cz/ (party,love&drama)

    OdpovědětVymazat
  5. odličovací mléko od garnieru mám taky a jsem s ním nejvíc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  6. jdu si koupit BB od Dermacolu :D a asi vyzkouším i roll on od biodermy :)

    http://notesbycreativity.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne