" Mám svůj cíl, za kterým si pomalu, ale jistě jdu "

úterý 6. listopadu 2012

Listopad, 6

Dnes jen informačně: Na Krasna.cz - kam mimochodem také svými články přispívám - si dnes můžete přečíst v rubrice " Ukaž se " článek, ve kterém se zmiňuji hlavně také o tom, že každý máme na to si svůj sen či cíl splnit ;-) - článek ZDE
Krásný zbytek dne!

10 komentářů

  1. hnedky si to jdu přečíst! :)
    krásný zbytek dne i tobě

    OdpovědětVymazat
  2. Já se hrozně stydím, že jsem tebe a tvůj časopis objevila až teď!!!

    Momentálně pročítám všechny čísla s otevřenou pusou, jsi dokonalá a já tě asi miluju :D
    Ne vážně, máš můj veliký obdiv!!!
    Na jaký email ti prosím mohu napsat??

    http://imperfect-fashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja si moc moc vazim tve reakce :D :-))) !!
      Muzes napsat na annettemag@hotmail.cz :))

      Vymazat
    2. Ja si moc moc vazim tve reakce :D :-))) !!
      Muzes napsat na annettemag@hotmail.cz :))

      Vymazat
  3. Anet maš to už na tom meilu ??? Mám zrušený facebook tak ti nemám jak napsat :D Měla jsem něco s celým windowsem a musela ho přeinstalovat koukni se na ten meil anette95 zkoušela jsem aji fotky tam posílat tak mi pak prosím jen napiš meila zda je už vše v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc povedený článek :) Jsi moc šikovná a za Tvým úspěchem je spousta práce, která prostě musí být oceňována. :) Přeji Ti hodně štěstí i já věřím, že sny a cíle se splní lidem, kteří v ně opravdu věří a jdou si za svým. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý vzkaz :))) Vážím si toho:)

      Vymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne